تماشا کنید: ویدئو تبلیغاتی رسمی هدست واقعیت مجازی Vive اچ‌تی‌سی

شب پیش اچ‌تی‌سی از ورود خود به عرصه‌ی تکنولوژی واقعیت مجازی خبر داد. این شرکت که با همکاری “Valve” هدست واقعیت مجازی “Vive” را عرضه خواهد کرد، قابلیت‌های ویژه‌ای برای آن در نظر گرفته است.

0

از جمله‌ی این قابلیت‌ها، امکان چرخش 360 درجه و تجربه‌ی حضور مجازی است. شما علاوه بر این‌که می‌توانید سر خود را بچرخانید، می‌توانید در اتاق راه رفته و تصاویر به تناسب تغییر خواهند کرد. این دستگاه 70 سنسور مختلف دارد و رفرش ریت نمایشگر آن 90 هرتز است.

قرار است Vive در نمایشگاه بازی‌سازی سان‌فرانسیسکو در هفته‌ی آینده برای تست توسط بازی‌سازان حاضر باشد. یک نسخه‌ی مخصوص سازندگان از این هدست بهار آینده عرضه شده و اچ‌تی‌سی به طور ضمنی تایید کرده است که این محصول تا پایان سال 2015 رسما به بازار عرضه خواهد شد. هنوز قیمت این محصول مشخص نیست.

با توجه به زمان زیادی که تا عرضه‌ی این محصول داریم، اچ‌تی‌سی روی ویدئوهای تبلیغاتی این محصول، که فعلا یکی از آن‌ها منتشر شده است حساب ویژه‌ای باز کرده. ویدئو را تماشا کنید:

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.