سامسونگ از سیستم پرداخت موبایلی Samsung Pay پرده برداشت

سامسونگ معمولاً به اپل اجازه نمی‌دهد تا برای مدت زیادی یک قابلیت بیشتر را در گوشی پرچم‌دار خود داشته باشد. این‌بار هم سامسونگ با پرداخت موبایلی Samsung Pay به رقابت مستقیم با Apple Pay خواهد پرداخت.

1

همان‌طور که پیش از این نیز شایعات زیادی در این مورد شنیده بودیم سامسونگ حالا با فناوری جدیدی به نام MST یا تراکنش امن مغناطیسی کاربران گلکسی اس 6 و اس 6 اج را قادر می‌کند تا تقریباً با هر پایانه فروشگاهی بتوانند به راحتی پرداخت موبایلی خود را انجام دهند بدون آن‌که فروشگاه به ارتقای دستگاه خود نیازی داشته باشد.

Samsung Pay در حال حاضر توسط دو شرکت عرصه کارت اعتباری یعنی Visa و MasterCard گواهی شده و سامسونگ به دنبال عقد قرارداد با بانک‌های مشهور دیگر است. سرویس پرداخت موبایلی سامسونگ همچنین با سرویس امنیتی KNOX این شرکت پشتیبانی شده تا از نظر امنیت نیز هیچگونه مشکلی وجود نداشته باشد.

برخلاف انتظارات Samsung Pay در زمینه سازگاری و فراگیری از اپل هم بهتر عمل کرده و گفته می‌شود بیش از 30 میلیون پایانه در سراسر دنیا با این فناوری سازگار خواهد بود. کافیست اطلاعات کارت اعتباری یا دبیت خود را در این اپلیکیشن وارد کنید تا با یک دکمه پرداخت را انجام داده و با اثر انگشت خود آن را تأیید کنید.

این سرویس قرار است ابتدا در آمریکا و کره جنوبی و پس از آن در اروپا و چین رسماً عرضه شود.

GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. سبحان می‌گوید

    امیدوارم توی ایران هم بیاد .