HTC Grip دستبند پوشیدنی هوشمند اچ‌تی‌سی رونمایی شد

انتظارها برای معرفی اولین دستگاه هوشمند پوشیدنی اچ‌تی‌سی به سر رسید و البته در عوض معرفی یک ساعت هوشمند، شاهد حضور یک دستبند ورزشی با قابلیت رهگیری فعالیت‌های بدنی و البته مجهز به جی‌پی‌اس به نام Grip هستیم.

0

این محصول همچنین اولین خروجی حاصل از همکاری اچ‌تی‌سی و Under Armour است که از سیستم ویژه UA Record در جهت رهگیری و دنبال‌کردن فعالیت‌های بدنی مانند دویدن بهره می‌برد.

HTC-Grip-01

Grip به پنج سنسور شامل چی‌پی‌اس برای ایجاد تاریخچه‌ای از مسیرهای پیموده شده توسط شما تجهیز شده است. قابلیت چند ورزشه نیز می‌تواند فعالیت‌های مختلف از دویدن تا دوچرخه‌سواری را پوشش دهد.

با رنگ سیاه در قسمت خارجی و استفاده از رنگ‌های مختلف در قسمت زیرین بند و همچنین صفحه‌نمایش خمیده، این دستگاه در ظاهر ترکیبی از FuelBand 2 نایکی و دستبند مایکروسافت به نظر می‌رسد. در هنگام روشن بودن این دستگاه، مسیر، مسافت طی شده، گام‌ها و نهایتا کالری مصرف شده توسط شما ثبت و ضبط می‌شوند. تخمین زده می‌شود با یک بار شارژ دستگاه و استفاده از آن با بهره‌گیری از قابلیت جی‌پی‌اس بتوانید به مدت 5 ساعت از آن بهره ببرید.

شرکت اچ‌تی‌سی در این دستگاه از یک نمایشگر داخلی میزان ضربان قلب بهره نبرده است. اقدامی که شاید تصمیمی عاقلانه باشد. در عوض Grip سازگاری کاملی با نمایشگرهای اکسترنال از طریق برقراری ارتباط به واسطه استفاده از بلوتوث دارد.این دستبند هوشمند سازگاری کاملی با دستگاه‌های هوشمند اندرویدی و IOS دارد. نهایتا این گجت هوشمند را می‌توانید در بهار آینده با قیمت 199 دلار و در دو رنگ و سه اندازه خریداری کنید.

مدیرعامل اچ‌تی‌سی Peter Chou در خصوص این دستگاه می‌گوید:

استفاده از Grip همانند آنستکه تیمی از متخصصین حرفه‌ای به طور تمام وقت در حال هدایت شما هستند و این واقعا لذت‌بخش است.

 

Theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.