رونمایی هواوی از دستبند هوشمند Talkband B2 و هدست Talkband N1 با عمر شارژ باتری بالا

درست یکسال پیش هواوی نخستین دستبند هوشمند خود با نام Talk band B1 را معرفی کرد که به یک هندزفری که بر روی دستبند سوار شده و قابل بیرون آوردن و جایگذاری مجدد است و یک باتری کوچک 90mAh با طول عمر 6 روز مجهز بود.

0

امروز در همایش MWC 2015 یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های بازار ابزارهای هوشمند، پوشیدنی‌های جدیدی را بعنوان جانشینی برای Talk band B1 معرفی کرد.

Talk band B2 گجتی پوشیدنی تناسب‌اندامی است که با استفاده از بلوتوث شما را ردیابی می‌کند. این دستبند فلزی که به شما اجازه می‌دهد بند آن‌را تعویض کنید (بندهای اسپرت و چرمی برای آن در دسترس خواهند بود) به شش سنسور مجهز است که با استفاده از آن‌ها حرکات‌تان را با دقتی بیشتر ارزیابی می‌کند. عمر باتری درون Talk band B2، در وضعیت استندبای (Standby) 5 و برای مکالمه 6 ساعت است.

گجت Talk band B2 فعالیت‌های شما را به شکل خودکار پیگیری می‌کند (خوابیدن، پیاده‌روی یا دویدن). هدست این دستبند به یک جفت میکروفون مجهز است که سر و صدا را از بین می‌برد و فن‌آوری شنیداری بهتری را به کار می‌گیرد.

بی‌شک، دریافت یا برقراری تماس صوتی و همچنین برقراری ارتباط با دستگاه‌های iOS و اندروید از قابلیت‌های آن است. این پوشیدنی کمپانی هواوی در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای و طلایی عرضه خواهد شد.

huawei-Talkband-N1

Talk band N1 در سوی دیگر، هدست بی‌سیم استریویی است که به شما اجازه می‌دهد تماس تلفنی برقرار کرده و موسیقی گوش بدهید.  گجت Talk band N1 حافظه‌ی 4گیگ دارد و می‌توان به راحتی 1000 فایل موسیقی را بر روی آن ذخیره کرد. قرار است این دستگاه به رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و قرمز در دسترس قرار بگیرد اما هنوز هیچ اطلاعی از قیمت و زمان عرضه آن منتشر نشده است.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.