اولین ساعت هوشمند اندروید ویر هواوی رسما رونمایی شد

کنگره جهانی موبایل بارسلونا از امروز به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرده و انتظار می‌رود در ساعات آینده شاهد معرفی پرچم‌داران جدید گلکسی اس 6 و اچ‌تی‌سی M9 باشیم، هواوی نیز بدون شک با دستی پر به این رویداد پای نهاده و در اولین اقدام ساعت هوشمند لوکس اندروید ویر خود را رونمایی کرد.

0

چندی پیش شاهد نمایان شدن ساعت هوشمند اندروید ویر هواوی در تابلو تبلیغاتی فرودگاه بارسلونا بودیم، در ادامه امروز شاهد معرفی رسمی این محصول هستیم.

هواوی واچ دارای نمایشگری ۱٫۴ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل و چگالی تصویر 286 پیکسل در هر اینچ بوده و بدنه آن از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است. این ساعت همانند موتو 360 دایره‌ای شکل است و از یاقوت کبود برای محافظت از صفحه‌نمایش استفاده شده که آن را در برابر ضربات احتمالی ایمن می‌کند.

huawei-watch-images-leak18_1020.0

ساعت هوشمند هواوی از پردازنده ساخت کمپانی کوالکام با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز، 512 مگابایت حافظه رم و 4 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار 6 حسگر حرکتی که می‌تواند در هنگام پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری میزان سوخت‌وساز و فعالیت بدن شما را ثبت و آنالیز نماید بهره خواهد برد.

هواوی واچ از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند کاربر متصل خواهد شد و قرار است در قالب سه رنگ طلایی، نقره‌ای و مشکی به زودی در 20 کشور ازجمله ایالات‌متحده، امریکای جنوبی و کشورهای اروپایی با بازار عرضه شود.

در ادامه می‌توانید تیزرهای تبلیغاتی ساعت هوشمند لوکس اندروید ویر هواوی را تماشا فرمایید.


theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.