انفجار آیفون 5C در جیب یک مرد باعث جراحت و سوختگی پای او شد

اریک جانسون، ساکن لانگ‌آیلند طی تجربه‌ای سخت به این مساله پی برد که حتی آیفون 5C او هم می‌تواند یک روز در جیب او منفجر شود.

1

iPhone-Explodes-In-Mans-Pocket-02

وی اعلام کرده که در حالی‌که دستگاه را در جیب شلوارش داشته خم می‌شود تا کلیدهایش را بردارد که ناگهان صدایی عجیب ازجیبش می‌شنود و به دنبال آن گوشی آیفون‌ او آتش گرفته و جراحتی که در اثر آتش‌سوزی به پایش وارد می‌شود وی را به بیمارستان می‌کشاند.جانسون 10 روز در بیمارستان بستری بود و میزان سوختگی وارده به ران پای او درجه‌ی 2 و 3 گزارش شده است.

اپل مشغول بررسی حادثه است و جانسون می‌گوید که او تنها از شارژری که شرکت اپل مخصوص گوشیاش ساخته استفاده کرده است. استفاده از شارژرهای شرکت‌های طرف سوم چینی حوادث دیگری را بر روی گوشی‌های اپل در پی داشته و به همین خاطر مورد انتقاد بوده‌اند.

با توجه به این که وکیل جانسون در محل حادثه ظاهر شده می‌توانیم از برنامه‌ای که قربانی این ماجرا در سر دارد آگاه شویم اما مطمئن باشید شرکت اپل نیز تا پیدا شدن دلیل آتش گرفتن آیفون 5C او آرام نخواهد نشست.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. شهروز می‌گوید

    یکم تو پستاتون دقت کنید کجای این ایفون تو عکس ۵c هستش؟؟؟؟ یا ۵ یا ۴s هست انقدر شایعه درست نکنید