تصاویر جدید گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج؛ قاب پشتی شیشه‌ای و بدون درگاه میکرو اس دی!

با نزدیک شدن به روز یک‌شنبه (10 اسفند) و زمان رونمایی از گوشی‌های گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج، روز جمعه گزارشی ویدیویی با تصاویری تازه از دو دستگاه و شایعاتی در مورد خصوصیات آن‌ها منتشر شد.

0

پیش از این اعلام شده بود که هر دو دستگاه شبیه به هم هستند و تفاوت‌شان نها در دو لبه منحنی صفحه نمایش Galaxy S6 Edge و طول عمر بیشتر باتری در Samsung Galaxy S6 است.

طبق شایعات درز کرده، هر دو گوشی دارای نمایشگر 1/5 اینچ و رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل، سی‌پی‌یو هشت هسته‌ای و رم 3 گیگابایتی هستند. ویژگی شارژ بی‌سیم این گوشی‌های از جمله قابلیت‌های آنها خواهد بود و برای عکس‌برداری در نور اندک بسیار ماهر هستند.

Samsung-Galaxy-S6-Leak

گفته می‌شود هر دو گوشی از محافظ صفحه نمایش گوریلاگلس4 بهره خواهند برد. این مساله شایعاتی مبنی بر اینکه گلکسی اس6 بدنه‌ای شیشه‌ای و فریمی‌فلزی دارد را تایید می‌کند و این یعنی نمی‌توان باتری را از دستگاه خارج کرد. قابل توجه آن دست از افرادی که تمایل دارند حافظه‌ی اضافه بر روی گوشی‌شان داشته باشند: این مدل‌های جدید micro SD نمی‌خورند.

از دیگر خصوصیاتی که قبلا به آن اشاره شد این است که Samsung Galaxy S6 مانند Samsung Galaxy S5 ضدآب نیست. سامسونگ تصمیم گرفته برای اینکه حسی آشنا نسبت به گوشی داشته باشیم از برخی ویژگی‌های مدل‌های قبل استفاده کند. علاوه بر این اسکنر اثر انگشت نیز اصلاح شده و عملکرد آن بیشتر به تاچ‌آی‌دی آیفون شبیه خواهد بود. ضمنا مدل‌های جدید در مقایسه با Galaxy S5 باریک‌تر هستند.

همایش جهانی موبایل بارسلون فردا یک‌شنبه راس ساعت 11:30 صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد و بی‌شک با رونمایی از نسل بعدی گلکسی اس6 در ساعت ششو نیم بعدازظهر با خبرهای داغ به سراغ‌تان خواهیم آمد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.