نمایان شدن ساعت هوشمند اندروید ویر رونمایی نشده هواوی در تابلو تبلیغاتی فرودگاه بارسلونا

قرار است روزنامه‌نگاران و بازدیدکنندگانی که برای شرکت در کنگره‌ی جهانی موبایل 2015 بارسلون به فرودگاه بارسلونا قدم می‌گذارند با تابلوهای تبلیغاتی «ساعت هوشمند» هواوی که هنوز رونمایی نشده است روبه‌رو شوند.

0

«ساعت هوشمند هواوی» که بر روی تابلوی تبلیغاتی به این نام خطاب شده صفحه‌ای گرد دارد و در سه مدل متمایز بر روی بیلبرد نمایش داده شده است – نقره‌ای با بند مش نقره‌ای، طلایی با بند چرمی قهوه‌ای، سیاه با بند اسپرت سیاه رنگ.

بر روی تابلو تبلیغاتی نوشته شده «طراحی برای تمامی زمان‌ها. هوشمند.» و مدلی شیک‌پوش ساعت نقره‌ای را بر روی مچ دست‌ خود بسته است. عبارت «برای تمامی زمان‌ها» به طراحی کلاسیک ساعت برمی‌گردد، ساعتی گرد و «بی‌نقص»، درحالی‌که عبارت «هوشمند» نشان‌دهنده‌ی تکنولوژی و ویژگی اندروید ویر آن است.

huawei-Smartwatch-airport-sign

جای تعجب نیست اگر هواوی به میدان اندروید ویر قدم گذاشته است اما اینکه این کمپانی پیش از معرفی رسمی محصول‌اش آنرا در مکانی که قرار است تا چند روز دیگر سیلی از خبرنگاران به آنجا وارد شوند به نمایش گذاشته است کمی عجیب به نظر می‌رسد.

هر چه باشد فردا (10 اسفند ماه) ساعت 1:30 بعد از ظهر به وقت محلی و در کنفرانس مطبوعاتی هواوی از داستان پشت‌پرده‌ی ساعت هوشمند آن باخبر خواهیم شد.

Androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.