شایعه: اولین گوشی هوشمند وایو دو هفته دیگر رونمایی می‌شود

فروش سری و بخش وایوی سونی را به خاطر دارید؟ از همان زمان شایعاتی به راه افتاد که بر اساس آن‌ها، گروهی از شرکای تجاری ژاپن قصد خرید این برند را دارند تا از آن در تولید دستگاه‌ها و گوشی‌های هوشمند با عنوان وایو استفاده کنند.

0

حالا ظاهرا چندین گوشی‌ هوشمند وایو در بنچمارک‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند که اطلاعات مختصری از گوشی‌های هوشمند این برند جدید به ما می‌دهند.

Vaio-Smartphone

از جمله این گوشی‌ها که بر اساس گزارش‌های منتشر شده در 21 اسفندماه رونمایی خواهد شد یک گوشی هوشمند با پردازنده 1.2 گیگاهرتزی و 64 بیتی اسنپ‌دراگون 410 مدل MSM8916 است و بر اساس نتایج بنچمارک منتشر شده، از ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به رم 2 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایتی، صفحه نمایش 5 اینچی 720p ، دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن اشاره کرد.

بر اساس همین نتایج، گوشی هوشمند وایو مجهز به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید یعنی آب‌نبات چوبی است اما برای اطمینان بیشتر لطفا به همراه ما تا 21 اسفند منتظر بمانید.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.