صدای پای اپل واچ؛ دعوتنامه اپل برای 18 اسفند از راه رسید

می‌دانیم اپل قصد دارد در بهار سال آینده ساعت هوشمند خود اپل واچ را عرضه کند. این شرکت ساعاتی پیش دعوتنامه‌ای برای یک رویداد در 18 اسفندماه ارسال کرد که احتمالاً درباره اپل واچ خواهد بود.

0

با وجود این‌که تیم کوک قیمت پایه اپل واچ را 349 دلار عنوان کرد و در یک مصاحبه عمر شارژ آن را حدود یک روز تخمین زد اما اپل واچ مدل‌های متنوعی دارد که قیمت ساخت برخی از آن‌ها به حدود 900 دلار هم می‌رسد. به این ترتیب نیاز به یک مراسم ویژه برای مشخص کردن کارایی و مشخصات دقیق مدل‌های مختلف و قیمت آن‌ها و همچنین تأکید بیشتر بر روی اپلیکیشن‌های آن ضروری به نظر می‌رسد.

Apple-Watch-Models

به این ترتیب با وجود این‌که اپل موضوع مراسم هجدهم اسفندماه را عنوان نکرده می‌توان حدس زد که این رویداد مختص اپل واچ خواهد بود. گفته می‌شود اپل واچ تا حدودی در برابر آب مقاوم بوده و می‌توانید با آن دوش بگیرید و فعالیت‌های روزانه را بدون نگرانی انجام دهید. اما برای مشخص شدن زمان دقیق عرضه، قیمت نسخه‌های مختلف و مشخصات دقیق فنی بهتر است تا 18 اسفندماه منتظر باشید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.