نسخه لیگ قهرمانان اچ‌تی‌سی وان M8 رونمایی شد!

اگر اهل فوتبال باشید و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را دنبال کنید احتمالاً با تبلیغات اچ‌تی‌سی وان M8 به حمایت این شرکت از مسابقات پی برده‌اید. اچ‌تی‌سی به تازگی نسخه‌ای ویژه لیگ قهرمانان را از پرچم‌دار فعلی خود معرفی کرده است.

0

HTC-One-M8-Champions-League

با وجود هیجان و انتظار در مورد وان M9 اچ‌تی‌سی کماکان در مورد پرچم‌دار 2014 خود خبرساز می‌شود. این نسخه که در واقع دومین نسخه از M8 ویژه لیگ قهرمانان است این‌بار به جای تصویری از جام این رقابت‌ها نام تیم‌های قهرمان از اولین دوره در سال 93-92 تاکنون را بر روی خود حک کرده است. اگر به پشت بدنه این گوشی دقت کنید نام تیم‌هایی مانند المپیک مارسی، آث میلان، آژاکس، یوونتوس، بارسلونا، لیورپول، منچستر، رئال مادرید و سایر قهرمانان این لیگ معتبر را به ترتیب سال فتح جام مشاهده خواهید کرد.

همان‌طور که انتظار دارید این نسخه از وان قرار نیست به صورت گسترده عرضه شود و تنها برندگان همایش‌های اجتماعی اچ‌تی‌سی قادر به خرید آن خواهند بود. این نسخه اختصاصی از وان M8 توسط یکی از بازیکنان افسانه‌ای و قدیمی و البته آشنای منچستر یونایتد یعنی پیتر اشمایکل و دروازه‌بان زن تیم آرسنال “اِما بیرن” رونمایی شده است.

HTC-One-M8-Champions-League-2

به هر حال عجیب است که درست چند روز پیش از رونمایی از پرچم‌دار جدید این شرکت در نمایشگاه سالانه بارسلون اچ‌تی‌سی پرچم‌دار قبلی خود را با این عناوین مزین کرده و عرضه می‌کند. مشخصات One M8 نسخه لیگ قهرمانان درست مانند نسخه اصلی بوده و اگر آن‌ها را به خاطر ندارید می‌توانیم به صفحه‌نمایش 5 اینچی فول‌ اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، دو گیگابایت رم، دوربین 4 مگاپیکلسی اولتراپیکسل و اسپیکرهای قدرتمند BoomSound اشاره کنیم.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.