اکسپریا M4 Aqua به همراه تبلت Z4 سونی در کنگره جهانی موبایل بارسلون رونمایی خواهد شد

بر طبق گزارشی که وبلاگ معتبر اکسپریابلاگ منتشر کرده، شرکت سونی قصد دارد تا گوشی هوشمند ضدآب جدید خود با نام اکسپریا M4 Aqua را نیز به همراه اکسپریا Z4 تبلت در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کند.

0

پیش از این در فارنت خبری درج شد مبنی بر این که احتمالا شرکت سونی، اکسپریا Z4 تبلت را در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی کند. اما به نظر می‎رسد که سونی تنها به معرفی این محصول اکتفا نمی‎کند. بر طبق گزارشی که وبلاگ معتبر اکسپریابلاگ منتشر کرده، شرکت سونی قصد دارد تا گوشی هوشمند ضدآب جدید خود با نام اکسپریا M4 Aqua را نیز در این نمایشگاه معرفی کند.

Maldar-Sony-Xperia-M4-Aqua-MWC-01

بدیهی است که گوشی M4 Aqua جانشین مدل اکسپریا M2 Aqua است که سال گذشته معرفی شد (سونی در حالی M4 را معرفی می‎کند که تاکنون هیچ مدلی با نام M3 معرفی نکرده است).

Xperia-M2-Aqua

همانند تبلت اکسپریا Z4، گوشی M4 Aqua نیز بایستی دارای اندروید 5 آب‌نبات چوبی باشد. هیچ خبر دیگری در مورد مشخصات این گوشی جدید فاش نشده اما احتمال می‎دهیم که همانند گوشی M2 Aqua، این گوشی جدید نیز از ابزارهای میان رده با قابلیت ارتباط LTE باشد و دارای بالاترین سطح استاندارد ضد آب بودن، یعنی IP68 باشد؛ بین معنی که می‎تواند در زیر آب (تا عمق یک متری) به مدت 30 دقیقه دوام آورد.

احتمالاً شنیده‎اید که قرار نیست که گوشی پرچمدار اکسپریا Z4 در MWC 2015 معرفی شود و سونی قصد دارد تا آن را در تابستان معرفی کند. خبرهای بیشتر از MWC 2015 را در فارنت خواهید خواند.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.