مشخصات گلکسی تب اس 2 در بنچمارک GFXBench لو رفت

بر اساس تصویر منتشر شده‎ای از بنچمارک GFXBench، اطلاعاتی درباره‎ی نسل دوم تبلت‎های پر قدرت خانواده‎ی تب اس فاش شده و به نظر می‎رسد که این اطلاعات مربوط به Tab S 2 9.7 یا مدل SM-T815 باشد. با فارنت همراه باشید!

0

این دستگاه احتمالاً دارای صفحه نمایش 9.6 اینچی (به احتمال زیاد از نوع Super AMOLED) با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل، چیپست هشت هسته‎ای Exynos 5 Octa (که شامل چهار هسته‎ی Cortex A53 و چهار هسته‎ی Cortex A57 است)، چیپ گرافیکی هشت هسته‎ای Mail-T760، سه گیگابایت RAM و 32 گیگابایت حافظه‎ی داخلی باشد که به نظر می‎رسد تنها حدود 25 گیگابایت از آن در دسترس کاربر خواهد بود.

Maldar-sm-t815-tab-s-2-gfxbench

یک دوربین 8 مگاپیکسلی تعبیه شده در قاب پشتی این تبلت بدون فلش که قادر به ضبط تصاویر با کیفیت 1080p است و دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این تبلت است که ظاهرا دارای هر دو نسخه Wi-Fi و سیم‌کارت خور است. نسخه اندروید این تبلت نیز بنابر شواهد موجود نسخه‎ی اندروید آب‌نبات چوبی 5.0.2 است.

Maldar-Samsung-Galaxy-Tab-S-10به تازگی شنیده شده بود که سامسونگ تلاش می‎کند تا با ارائه‎ی تبلت‎های محکم‎تر به مقابله با تبلت اپل بپردازد. بر طبق شایعات هر دو تبلت تب اس 8 اینچی و 9.7 اینچی دارای قاب فلزی و  از تبلت‎های iPad Air 2 و iPad mini 3، باریک‎تر خواهند بود.

PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.