شرکت Kazam از دو ویندوزفون جدید خود در نمایشگاه MWC رونمایی خواهد کرد

KAZAM یکی از جدیدترین شرکای مایکروسافت است که قبل‌تر نیز گوشی‌های ویندوزفونی تولید کرده بود.Kazam در انگلستان – آلمان – فرانسه – اسپانیا و لهستان فعال می‌باشد و دستگاه‌های خود را به فروشگاه‌های آلمانی می‌فرستد. این دستگاه‌ها با سه سال گارانتی به فروش خواهند رسید و در صورتی که صفحه‌نمایش آن‌ها در یک سال اول آسیب ببیند کاربران قادر به تعویض آن‌ها و دریافت دستگاه جدید دیگر خواهند بود.

0

KAZAM که پیش از این فروش گوشی ویندوز فونی Thunder 340W را در ماهای پایانی 2014 آغاز کرده بود، در آخرین اطلاعیه خود خبر از رونمایی دو گوشی هوشمند ویندوز فونی و سه تبلت ویندوزی را در نمایشگاه بارسلون داده است. دو گوشی مذکور Thunder 450W و Thunder 450WL نامیده خواهند شد و تقریباً مشخصات یکسانی دارند.

بر این اساس گوشی‌های Thunder 450W و Thunder 450WL به صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل تجهیز شده‌اند و در سینه میزبان پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی هستند. هر دو دستگاه در قاب پشتی دارای دوربینی 8 مگا پیکسلی و در جلو 2 مگا پیکسل می‌باشند.

تنها تفاوت گوشی‌های ویندوز فونی Thunder 450W و 450WL در نوع پشتیبانی از وضعیت سیم‌کارت آنهاست. ۴۵۰W دو سیم کارته است و ۴۵۰WL تک سیم‌کارت می‌باشد، هر دو دستگاه از نسل چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی خواهند کرد و به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت 2220 و 2500 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند.

windowscentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.