معرفی Xolo Win Q1000 با بهره بردن از ویندوز فون 8.1 و صفحه نمایش 5 اینچی

کمپانی هندی Lava خط تولید دستگاه‌های Xolo خود را با یک گوشی هوشمند جدید ویندوز فونی آپدیت کرده است. این دستگاه جدید با نام Win Q1000  شناخته می‌شود و دارای قیمت 137 دلار می‌باشد، اما هنوز زمان دسترسی به آن مشخص نشده است.

0

کمپانی هندی Lava تا به حال چند گوشی ویندوزفونی با قیمت مناسب تولید کرده است و در کشور هند فروش نسبتاً خوبی نیز داشته است، در همین راستا این شرکت دیروز از جدیدترین گوشی هوشمند مبتنی بر ویندوز فون 8.1 خود با نام Xolo Win Q1000 رونمایی کرد.

همان‌طور که گفته شد Xolo Win Q1000 یک میان رده بوده و نباید انتظار مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده‌ای از آن داشت؛ بر همین اساس جدیدترین ویندوز فونی کمپانی هندی Lava دارای صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل می‌باشد و قلب آن را قرار است پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون ۲۰۰ با فرکانس کار ۱.۲ گیگاهرتز به تپش درآورد.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به ۱ گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت به کار گیری کارت حافظه جانبی،  دوربین اصلی ۸ مگا پیکسلی و دوربین مکالمه ویدئویی با وضوح ۲ مگا پیکسل اشاره کرد. Xolo Win Q1000 در ابعاد 143 در 71.3 در 8.8 میلی‌متر ساخته شده و یک باتری 2200 میلی‌آمپر ساعتی قرار است انرژی کل قطعات آن را تأمین نماید.

GSMarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.