Kyocera یک گوشی هوشمند با شارژ خورشیدی در MWC رونمایی خواهد کرد!

شرکت Kyocera اعلام کرده که قصد دارد در همایش جهانی گوشی موبایل 2015، نمونه‎ی اولیه گوشی هوشمند جدیدش که قابلیت شارژ خورشیدی دارد را رونمایی کند. این نمونه‎ی اولیه اساساً همان گوشی هوشمند TORQUE سال گذشته است. با فارنت همراه باشید!

0

نمونه‎ی اولیه‎ی گوشی هوشمند TORQUE KC-701 تنومند و ضخیم است و طراحی آن، یادآور مدل اصلی TORQUE SKT01 است. شرکت Kyocera از پنل‎های Wysips Crystal یک شرکت فرانسوی به نام SunPartner Technologies برای شارژ خورشیدی روی گوشی خود استفاده می‎کند. پنل‎های Wysips، فناوری نوری و فوتوولتاییک (Photovoltaic)    (همان پنل‎های خورشیدی) را با بصورت توام در یک لایه‎ی نازک و باریک ترکیب می‎کند که بخشی از کل پنل نمایش را شکل دهند.

Maldar-Kyocera

اگر این تکنولوژی به لحاظ اقتصادی، مقرون به صرفه شود آن‎گاه می‎توان انتظار داشت که در چند سال آینده این تکنولوژی در گوشی‎های پرچمدار و  خاص مورد استفاده قرار بگیرد. با توجه به این که پیشرفت باتری‎های گوشی‎های همراه، آهسته و کند پیش می‎رود، استفاده از شارژهای خورشیدی در کنار شارژهای بی‎سیمی می‎توانند یک راه حل  عملی و قابل پیشرفت محسوب شوند.

GSMarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.