موتورولا Moto E 2015 را با صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و پشتیبانی از LTE رونمایی کرد

موتورولا دقایقی پیش نسخه جدید Moto E ارزان‌ترین گوشی هوشمند اندرویدی خود را معرفی کرد. نسخه 2015 این گوشی به پردازنده 64 بیتی، اتصال LTE و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر مجهز شده است.

0

Moto E با قیمت پایه 150 دلاری خود توانست کاربران با بودجه بسیار محدود را هدف قرار دهد اما با چیپست اسنپ‌دراگون 200 و دوربین ضعیف چندان گزینه مناسبی محسوب نمی‌شد. حالا نسخه 2015 و 4G این گوشی سعی کرده تا جای ممکن در این رده قیمتی مشکلات را برطرف کند. نسخه جدید حالا به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 4.5 اینچی مجهز شده است که البته کماکان وضوح qHD یا 540 در 960 پیکسلی را حفظ کرده است. با وجود این‌که در این رده قیمتی نباید انتظار یک صفحه‌نمایش خیره‌کننده را داشت موتورولا سعی کرده با فناوری IPS، شیشه محافظ Gorilla Glass 3 و پوشش ضدچربی اوضاع را بهتر کند.

Moto-E-2015-white

چیپست استفاده شده حالا با یک جهش بزرگ به اسنپ‌دراگون 410 کوالکام ارتقا یافته که از 4 هسته پردازشی 64 بیتی Cortex-A53 به سرعت 1.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno 306 تشکیل شده و با یک گیگابایت رم همراهی می‌شود. اگر به خاطر داشته باشید نسخه 3G از پردازنده‌ای ضعیف‌تر و 32 بیتی استفاده می‌کرد.

سیستم‌عامل این گوشی طبق انتظار اندروید 5 آب‌نبات چوبی است و طبق گوشی‌های اخیر موتورولا سریعاً نسخه‌های جدید را دریافت می‌کند. حافظه داخلی Moto E (2015) هم دوبرابر شده و به 8 گیگابایت با پشتیبانی از کارت حافظه ارتقا یافته است.

Moto-E-2015-motorola

دوربین اصلی کماکان 5 مگاپیکسلی است اما حالا با گشادگی f/2.2 قادر به فیلم‌برداری 720p HD نیز با سرعت 30 فریم بر ثانیه است. دو میکروفون وظیفه صدابرداری استریو را به عهده دارند و سرانجام یک دوربین سلفی VGA نیز اضافه شده است.

موتو E جدید قابلیت مقاومت نسبی خود در برابر آب را نیز حفظ کرده و حالا باتری بزرگتر 2390 میلی‌آمپرساعتی را در خود جای داده است. این گوشی قرار است با همان قیمت 150 دلاری در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود. البته برخلاف نسخه 2014 هنوز خبری از Moto E دو سیم‌کارته نیست.

Moto-E-2015-camera

اگر به رنگ‌های متنوع علاقه دارید موتورولا همچنین بامپرهایی لاستیکی و رنگارنگ را برای Moto E 2015 در نظر گرفته است که می‌توانید آن‌ها را با قیمت 20 دلار خریداری کنید. همان‌طور که می‌بینید موتورولا سعی کرده تا ظاهر موتو ایکس و نکسوس 6 را به سری ارزان E نیز بیاورد تا ظاهر نه‌چندان جذاب مانع خرید کاربران نشود.

Moto-Band

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.