اچ‌تی‌سی: شما در مورد برخی رویدادهای مراسم دهم اسفندماه هیچ ایده‌ای ندارید!

در پی خبرهای اخیر که طرح نهایی HTC One M9 رونمایی نشده را نشان داد، جف‌گوردون (مدیر ارتباطات اچ‌تی‌سی) طی بیایه‌ای در توییتر اعلام کرد که ” بهترین بخش‌های رویداد دهم‌اسفند اچ‌تی‌سی که هیچ پیش‌زمینه‌ای از آن ندارید در راه‌ هستند”.

0

گرچه این توییت تایید غیرمستقیم شایعات و  ویدیوها  ازOne M9 است اما، واضح است که اچ‌تی‌سی بیش‌تر از این‌ها برای MWC  کنار گذاشته است. یکی از چیزهایی که ناچار هستیم تا زمانی که اچ‌تی‌سی معرفی کند منتظرش بمانیم One M9 Plus است. انتظار می‌رود که این گوشی صفحه‌نمایش 2/5 اینچی کواد اچ‌دی (Quad HD) و حس‌گر اثر انگشت داشته باشد که در این صورت در مقایسه با  One M9 بزرگتر، پیشرفته‌تر و گران‌قیمت‌تر خواهد بود. ناگفته نماند که One M9 هم به نوبه‌ی خود ما را شگفت‌زده کرد.  One M9 پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون چهارهسته‌ای و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080، اسپیکرهای Boom Sound، دوربین پشت 20 مگاپیکسل و دوربین جلو 5 مگاپیکسل، حافظه‌ داخلی 3گیگ و حافظه‌ی جانبی 32گیگ دارد و با رابط کاربری «سنس 7» Sense7 سیستم‌عامل‌ اندروید 5 آبنبات‌چوبی را پشتیبانی کند.

نظر شما چیست؟ HTC در کنار One M9 چه چیز دیگری عرضه خواهد کرد؟

 PhoneArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.