تبلت اکسپریا زد 4 سونی پیش از شروع نمایشگاه MWC لو رفت

بنابر شایعات اخیر گفته می‌شود سونی استراتژی معرفی دو گوشی پرچم‌دار در سال را رها می‌کند اما این بار کل خانواده Z4 به میدان خواهند آمد.

0

Xperia-Z4-Tablet_2-315x560

بر اساس شایعات قبلی انتظار می‌رود سونی هفته‌ آینده در روند برگزاری کنگره موبایل بارسلونا از پرچم‌دارانی همچون Xperia Z4، Xperia Z4 Compact  و تبلت های Xperia Z4 Ultra ،Xperia Z4 Tablet رونمایی کند، در همین رابطه امروز مشخصاتی از تبلت اکسپریا زد 4 پیش از شروع نمایشگاه MWC لو رفت.

سند منتشر شده که به نظر می‌رسد از وب‌سایت رسمی سونی درز کرده باشد، خبر از صفحه‌نمایشی 10 اینچی با وضوح تصویر 2K در تبلت اکسپریا زد 4 می‌دهد. این در حالیست که تا پیش از این شایعاتی در رابطه با وضوح صفحه‌نمایش QHD و چگالی تصویر 1440 در هر اینچ برای تبلت اکسپریا زد 4 به گوش می‌رسید.تبلت‌های کنونی سونی دارای رزولوشن 19020 در 1200 پیکسل یا همان WUXGA هستند که از رقبای خود پایین‌تر می‌باشد، بدین ترتیب به‌کارگیری وضوح تصویر 2K می‌تواند پیشرفت قابل‌توجهی در کیفت تصویر تبلت‌های سونی به شمار آید.

انتظار می‌رود تبلت اکسپریا زد 4 سونی، نسبت به نسل قبلی شاهد کاهش ضخامت باشد و در سینه از پردازنده قدرتمندی همچون اسنپ‌دراگون 810 بهره ببرد. از دیگر مشخصات احتمالی این محصول می‌توان به دارا بودن 3 گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره داخلی و دوربین اصلی 13 مگا پیکسلی اشاره کرد.

  xperiablog

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.