آپدیت دستبند «مایکروسافت بند» با قابلیت پاسخ به پیام‌ها از راه رسید

آپدیت جدید مایکروسافت برای دستبندهای این شرکت از راه رسید آپدیتی که بهبودهای چشمگیری در بهینه‌سازی این گجت محبوب به ارمغان خواهد آورد.

0

یکی از قابلیت‌های جالب و البته جدید در این آپدیت، در نظر گرفتن یک کیبورد مجازی برای این دستبند هوشمند است که امکان پاسخگویی به پیام‌های متنی دریافتی را برایتان فراهم خواهد کرد.

پاسخ دادن به پیام‌های متنی از طریق یک نمایشگر کوچک، کاری دشواری است اما به گفته مایکروسافت این کیبورد امکانی را برای شما فراهم خواهد آورد که با کمترین میزان خطا تایپ کنید. مایکروسافت همچنین امکان ارائه فرامین صوتی را فراهم کرده تا درصورتی‌که با کیبورد به مشکل برخورید بتوانید این مشکل را حل کنید.

Microsoft-Band-and-Health-App

دنبال کردن فعالیت‌های دوچرخه‌سواری برای اغلب دستبندهای تندرستی عملی دشوار است اما مایکروسافت اعلام کرده که با قابلیت جدیدی که با این آپدیت اضافه کرده، می‌تواند این کار را انجام دهد و توانایی دنبال نمودن فعالیت‌های استفاده‌کنندگان از دوچرخه‌های معمولی و ثابت را در آن قرارگرفته و همچنین امکان اندازه‌گیری خودکار ضربان قلب در حین دوچرخه‌سواری برای شما فراهم خواهد بود. در عین حال علاوه بر سرعت، می‌توانید مدت‌زمان باقی‌مانده برای بازگشت به شرایط عادی بدن را به شما نشان دهد.

اپلیکیشن جدید Health نیز امکان دسترسی به کلیه اطلاعات ذخیره‌شده موجود در اپ های موبایل را برایتان فراهم می‌کند. درنتیجه کلیه اطلاعات مربوط به خواب و تمرینات شما از طریق هر مرورگری قابل‌دسترس خواهند بود.

همچنین اپلیکیشن My Map Fitness، امکان دستیابی به اطلاعات دستبند سلامتی می‌تواند کلیه اطلاعات سلامت شما را سازمان‌دهی نموده و اگر بخواهید می‌توانید آن‌ها را به مراکز درمانی و پزشکی ارسال کنید.

بااین‌حال هنوز هم مشخص نیست که درنهایت چه تعداد از توسعه‌دهندگان جذب این دستبند خواهند شد و برای این دستگاه اپلیکیشن ارائه خواهند کرد. آپدیت‌های مربوط به Microsoft Band و اپلیکیشن Health چند روز آینده منتشر خواهند شد.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.