تماشا کنید: اولین ویدئوی تبلیغاتی ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane

ال‌جی اواخر بهمن‌ماه ساعت هوشمند Watch Urbane خود را به عنوان اولین ساعت فلزی این شرکت معرفی کرد. حالا نوبت به اولین ویدئوی تبلیغاتی این ساعت رسیده تا ساعت لوکس و زیبای ال‌جی را به صورت زنده به نمایش بگذارد.

0

نمی‌توان انکار کرد که Watch Urbane نه تنها زیباترین ساعت هوشمند ال‌جی بلکه یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین ساعت‌های هوشمند دنیاست. کیفیت ساخت بالا، صفحه‌نمایش گرد و رنگ‌های جذاب این ساعت هوشمند را مانند موتو 360 به یک ساعت هوشمند لایق مچ دست شما تبدیل کرده است که شبیه به یک کامپیوتر کوچک بر روی مچ دست شما نخواهد بود.

Watch Urbane با بدنه استیل ضد زنگ در دورنگ طلایی و نقره‌ای حالا هم برای بانوان و هم آقایان مناسب است و ظاهر آن نیز به جای حالت تمام اسپورت G Watch R حالا به یک ساعت لوکس تغییر کرده است. بند ساعت نیز چرمی و مناسب است اما اگر قصد تعویض آن را داشته باشید می‌توانید هر بند ساعت استاندارد 22 میلی‌متری را جایگزین آن کنید.

LG-Watch-Urban

مشخصات ساعت جدید ال‌جی بدون تغییر باقی مانده است؛ صفحه‌نمایش 1.3 اینچی با وضوح 320 در 320 پیکسل با فناوری P-OLED، چیپست اسنپ‌دراگون 400، 4 گیگابایت حافظه داخلی، 512 مگابایت رم و حسگر ضربان قلب مشخصات روتین یک ساعت Android Wear اینجا هم دقیقاً تکرار شده‌اند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.