این تبلیغ ویدئویی آی‌پد ایر 2 برای مراسم اسکار با دوربین خود تبلت گرفته شده است

ساعاتی پیش مراسم اسکار سال 2015 برگزار شد. اپل برای این مراسم تبلیغ ویدئویی اماده کرده بود که مطابق معمول متفاوت بودن را در آن در پیش گرفته بود.

0

در این تبلیغ ویدئویی برای تبلت آی‌پد ایر 2، اپل از روش متفاوتی برای تبلیغ محصول خود استفاده کرده بود و تمام این ویدئو تقریبا یک دقیقه‌ای را با همان دوربین آی‌پد ایر 2 فیلمبرداری کرده بود.

iPad-Air-2-ad-has-been-captured-with-the-tablet-itself

متفاوت بودن این تبلیغ به همینجا ختم نشده بود. اپل برای صدای نریشن این تبلیغ از صدای مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور دنیا بهره برده بود که موضوع اصلی تبلیغ گروهی از دانش‌اموزان دبیرستانی را در حال ساخت یک فیلم نشان می‌دهد.

البته اپل چند هفته پیش ویدئو تبلیغاتی دیگری را برای آی‌پد ایر 2 و به مناسبت برگزاری مراسم جایزه Grammy منتشر کرده بود که آن تبلیغ نیز با همان دوربین آی‌پد ایر 2 فیلمبرداری شده بود.

در این میان شاید باخبر باشید که مایکروسافت نیز دست به اقدام جالبی زده بود و این بار موتور جستجوی بینگ این شرکت تقریبا تمامی برندگان جوایز اصلی اسکار را درست پیش‌بینی کرده است!

gsmarena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.