یک توسعه‌دهنده راهی برای اتصال آیفون به ساعت‌های اندروید ویر یافته است

اگر گوشی آیفون دارید و می‌خواهید از ساعت مچی اندروید استفاده کنید شانس آورده‌اید. گوگل پیش‌تر گفته بود که ممکن است iOS را به میدان بیاورد اما اگر دیگر طاقت‌تان طاق شده خبر خوبی برایتان داریم. یک توسعه‌دهنده‌ی محبوب اندرویدی روشی پیدا کرده که این‌کار را تا حدودی عملی می‌کند.

0

Mohammad Abu-Garbeyyeh که با نام MohammadAG در میان اندرویدی‌ها شناخته شده روز شنبه ویدیویی را منتشر کرده که نشان می‌دهد از گوشی آیفون 6 محمد ای‌جی پیامی بر روی ساعت‌هوشمند موتو 360 وی ارسال می‌شود.

Moto 360-iPhone 6

این ویدیو نشان می‌دهد محمد‌ای‌جی موفق شده کاری کند این دو دستگاه به همان روشی که ساعت‌هوشمند پبل با آیفون ارتباط برقرار می‌کند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. وی از سرویس مرکز اطلاع رسانی اپل (ANCS) که مختصiOS و دستگاه‌های پس از آن ساخته شده بود استفاده کرده (سرویسی که با اتصال بلوتوث نوتیفیکیشن‌های گوشی را به ساعت‌هوشمند منتقل می‌کند). محمد‌ای‌جی با نصب اپلیکیشنی کوچک بر روی ساعت‌هوشمندش توانست نوتیفیکیشن‌ها را بر روی آن دریافت کند.

همان‌طور که در ویدیو ملاحظه می‌کنید، این سیستم تنها پیام‌های ساده ارسال می‌کند اما با استفاده از یک دستگاه کمکی بر روی اندروید ‌ویر می‌توان نوتیفیکیشن‌های بیشتری دریافت کرد.

پرواضح است کارهایی مثل جهت‌یابی، مدیریت ایمیل‌ها یا استفاده از جستجوگر گوگل را نمی توان با این تنظیمات انجام داد اما همین‌قدر‌ بدانید که برقراری ارتباط میان آیفون و دستگاه پوشیدنی اندروید غیرممکن نیست. محمد‌ای‌جی می‌گوید احتمالا این اپلیکیشن همراه را به زودی در فروشگاه‌های آنلاین منتشر خواهد کرد.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.