رونمایی از گوشی‌های میان‌رده و مقرون به‌صرفه Magna، Spirit، Leon و Joy ال‌جی در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون

همان‌گونه که در جریان هستید، چند روز بیشتر تا زمان آغاز به کار نمایش موبایل بارسلونا نمانده. بدون شک در این رویداد شاهد معرفی خیلی عظیمی از گوشی‌های هوشمند جدید با به‌کارگیری فناوری‌های نوین خواهیم بود، اما ال‌جی که انتظار می‌رود از نسل چهارم گوشی هوشمند جی در این نمایشگاه پرده بردارد، امروز از چهار تلفن همراه میان رده جدید رونمایی کرد.

0

گوشی‌های هوشمند جدید ال‌جی Joy، Spirit، Leon و Magna نامیده می‌شوند که به ترتیب دارای صفحات نمایش 4، 4.5، 4.7 و 5 اینچی هستند، هر چهار مدل از نسل سوم و چهارم شبکه مخابراتی پشتیبانی خواهند کرد.

سه‌گوشی بزرگ‌تر یعنی Joy، Spirit و Magna تقریباً دارای مشخصات سخت‌افزاری یکسانی ازجمله پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس کار 1.3 گیگاهرتز برای نسخه LTE و فرکانس 1.2 گیگاهرتز برای نسخه 3G هستند. هر سه مدل از اندروید 5 بهره خواهند برد و دارای یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده کارت حافظه جانبی هستند.

گوشی‌های هوشمند Magna, Spirit و Leon در قاب پشتی از دوربینی با وضوح 8 مگا پیکسل بهره می‌برند، این در حالیست که دوربین قرار گرفته در نسخه 3G این محصولات 5 مگا پیکسلی می‌باشد. Magna در جلو از دوربینی با وضوح 5 مگا پیکسل استفاده می‌کند، Spirit و Leon نیز به ترتیب دارای دوربین دوم با وضوح یک مگا پیکسل و VGA هستند.

و اما  Joy که به‌نوعی ضعیف‌ترین عضو این لیست محسوب می‌شود دارای پردازنده‌ای 4 هسته‌ای با کلاک فرکانس 1.2 گیگاهرتز در نسخه استاندارد و تراشه‌ای 2 هسته‌ای با فرکانس کار 1.2 گیگاهرتز در نسخه 3G می‌باشد. این محصول نیز دارای دوربین اصلی 5 مگای پیکسلی و دوربین جلو با وضوح VGA است. ال‌جی در این سری از گوشی های هوشمند خود سعی کرده سخت‌افزار میان رده‌ای در کنار رابط کاربری مناسبی جهت تصویربرداری همچون ‘gesture shot’و ‘glance view را به کار گیرد.

هنوز اطلاعات دقیقی از  قیمت نهایی گوشی‌های میان رده Magna، Spirit، Leon و Joy ال‌جی در دست نیست، اما شرکت سازنده اعلام کرده که فروش این محصولات از هفته آینده در برخی کشورهای منتخب ازجمله کره جنوبی آغاز خواهد شد.

techcrunch

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.