درز تصاویر احتمالا نهایی، مشخصات فنی تقریباً کامل و قیمت اچ‌تی‌سی وان M9 در هنگام عرضه![آپدیت شد]

در راستای درز مشخصات احتمالی و تصاویر منتسب به گل سرسبد بعدی اچ‌تی‌سی، وب‌سایت آلمانی MobileGeeks که تا پیش از این نیز مشخصات بسیاری از پرچم‌داران را قبل از معرفی رسمی برملا کرده بود، تصاویری رندر شده از مدل نهایی اچ‌تی‌سی وان M9 همراه با مشخصات فنی تقریباً کامل در کنار زمان و قیمت عرضه آن را برملا کرد.

2

به گفته این منبع آگاه، اچ‌تی‌سی وان M9 از صفحه‌نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره خواهد برد و پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 810 که بر روی فرکانس 2 گیگاهرتز تنظیم شده، نقش قلب تپنده آن را بازی خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی در این محصول از دوربین دوگانه صرفه نظر کرده، در عین حال  اچ‌تی‌سی وان M9 در قاب پشتی به دوربین 20 مگا پیکسل همراه با دو فلاش ال‌ای‌دی و در جلو به دوربینی 4 آلترا پیکسلی مجهز شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این نسل از سری وان می‌توان به دارا بودن 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی، بهره‌مندی از  بلندگوهای BoomSound را در قسمت جلو دستگاه، NFC، بلوتوث نسخه 4، پشتیبانی از نسل چهارم شبکه مخابراتی با قابلیت انتقال داده‌ها حداکثر با سرعت 300 مگابیت بر ثانیه و باتری 2900 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

اچ‌تی‌سی وان M9 تنها 9.61 میلی‌متر ضخامت و حدود 157.5 گرم وزن داشته و قرار است با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم یا کامپوزیت سیلیکون کاربید در رنگ‌های طلایی، خاکستری تیره و نقره‌ای همراه با اندروید 5 و بهره بردن از نسخه 7 رابط کاربری سنس با قیمت 750 دلار از فروردین در بازار ایالات‌متحده قابل‌خرید باشد. بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود اچ‌تی‌سی از گوشی هوشمندهای پرچم‌دار وان M9 و وان M9 پلاس در تاریخ 10 اسفندماه در روند برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلونا رونمایی کند.

آپدیت: ظاهراً هرچقدر که سامسونگ در نگه‌داشتن رموز گلکسی اس 6 خوب عمل کرده اچ‌تی‌سی دست لودهندگان را باز گذاشته و هر چند ساعت یک‌بار تصویر و یا مشخصاتی از وان ام9 به بیرون درز می‌کند. در جدیدترین تصاویر می‌توانید رندرهای رسمی One M9 را در دو رنگ نقره‌ای-طلایی و خاکستری باروتی تیره مشاهده کنید:

 

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. حسام می‌گوید

    خوبه ما سونی باز ها اچ تی سی رو قبول داریم

  2. عبدالله قاسمی می‌گوید

    ما که اچ تی سی ام هفتمون اندروید 5.0.2 روش نصبه و باهاش خوشیم
    امیدوارم این یکی هم عالی باشه
    دوستت دام htc