مزدا یکصدسالگی خود را احتمالاً با رونمایی از یک RX-7 جدید جشن می‌گیرد

بنا بر گزارش‌ها واصله از منابع مختلف، شرکت مزدا در حال حاضر بر روی محصول جدید خود بنام RX7 برای یک صدمین سالگرد تولدش در سال 2020 سرمایه گزاری کرده است. البته تا کنون هیچ منبع رسمی این اخبار را تأیید نکرده است.

0

موضوعی که علاقه‌مندان به خودرو را به سمت شرکت مزدا متوجه ساخته است صحبت‌های معاون سابق بخش اروپایی شرکت مزدا آقای کنیچیرو ساروواتراری در رابطه با سورپرایز مزدا در جشن صد سالگی‌اش است.

ایشان بیان داشته است که در حال حاضر بیش از 30 مهندس خبره بر روی طرحی کار می‌کنند که به توسعه هر چه بیشتر موتورهای دوار منجر می‌شود و بنا دارند تا در جشن صد سالگی شرکت مزدا در سال 2020 شگفتی‌ساز شوند.

mazda3

موتور چرخشی 1.3 لیتری RX8 که برای سیکل‌های احتراق دوگانه طراحی شده‌اند، باعث دو برابر شدن جابجایی می‌شوند و نتیجه آن خروجی 228 اسب بخاری موتور است. آقای ساروواتاری بیان داشته است که یک پلتفرم سبک‌تر از MX5 می‌تواند یک ترکیب بسیار مناسب با موتور بیان‌شده داشته باشد.

mazda1

البته به اعتقاد ایشان اگر آن‌ها از پلت فروم MX5 استفاده کنند نتیجه نهایی یک محصول دو سرنشین خواهد شد. با توجه به میراث بسیار قدرتمند و توانمند آن، نهایتاً RX7 یک شگفتی خواهد شد.

digitaltrends

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.