رونمایی JDI از صفحه‌نمایش جدید خود برای ساعت‌های هوشمند با وعده مصرف باتری کمتر!

شرکت JDI (ژاپن دیسپلی)‌ که یکی از رقبای مهم و قدرتمند در زمینه‌ی تولید صفحه‌نمایش موبایل است از طراحی و تولید صفحه‌نمایشی جدید برای ساعت‌های هوشمند خبر داده است.

0

این نمایشگر همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، گرد و از نوع رفلکس است. بنا به گفته‌ی شرکت سازنده، این صفحه‌نمایش پیشرفت قابل توجهی در طول عمر شارژ باتری ساعت‌هوشمند خواهد داشت.

JDI اعلام کرده که مصرف باتری ساعت‌های هوشمند با استفاده از این صفحه نمایش در مقایسه با ماژول ال‌سی‌دی سنتی موجود نیم درصد یا کمتر است. این شرکت همچنین اعلام کرده که طراحی رفلکس نمایشگر نسبت به پنل ال‌سی‌دی معمولی متفاوت است و نمایشگر جدید در زیر نور شدید آفتاب واضح و روشن است.

همهی این خصوصیات زیاد از حد خوب و ایده آل به نظر می‌رسند و اگر ایراد و خطایی هم وجود داشته باشد گویا این شرکت ضرورتی برای مطرح کردنش ندیده است.

این صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند که قرار است در تیر ماه به صورت تجاری آماده عرضه شود، 34/1 اینچی بوده و رزولوشنی معادل 300 در 320 پیکسل دارد.

ناچار هستیم تا زمانی‌که این صفحه نمایش را بر روی ساعت‌های هوشمند بر روی دستمان تجربه کنیم، منتظر بمانیم، آن وقت است که می‌توانیم آن‌را با ادعای طول عمر بیشتر باتری مقایسه کنیم.

gsmarena

 

 

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.