این تصویر سامسونگ در اینستاگرام نشان از بدنه فلزی گلکسی اس 6 دارد

بعدازظهر روز جمعه شرکت سامسونگ با قرار دادن تصویری بر روی صفحه اینستاگرام خود به علاقمندان نمایی از گوشی Galaxy S6 خود را نشان داد.

1

تصویر منتشر شده حکایت از یک گوشی باریک را دارد و در پس زمینه تصویر به نوعی اشاره‌ای به فلزی بودن گوشی هوشمند پرچمدار سامسونگ دارد. فلزی بودن گوشی‌های آینده شرکت سامسونگ نشان از این دارد که شرکت سامسونگ بالاخره به نطرات مشتریان خود گوش داده و به‌جای پلاستیک بخشی از گوشی‌های جدید خود را با فلز ساخته است.

در چند وقت اخیر بسیاری از مشتریان گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ از اینکه پرچمداران این شرکت تماما از پلاستیک ساخته شده‌اند ناراضی بودند اما نهایتا با این تصویر منتشر شده، ظاهرا سامسونگ به ندای اعتراض آنها گوش فرا داده است.

insta6

شرکت سامسونگ بر اساس پروژه صفر بنا داشت که طراحی پرچمدار جدید خود را از ابتدا انجام دهد، البته سود قابل توجه شرکت اپل در یک چهارم نهایی سال، این موضوع را برای آنها هر چه بیشتر سخت و سخت‌تر کرده است.

ما انتظار داریم که محصول جدید سامسونگ یعنی همان گلکسی اس 6 در کنگره جهانی موبایل بارسلونا در 10 اسفند ماه و همراه با گلکسی اس 6 اج رونمایی شود و جالب اینجاست که هم زمان گوشی‌های هوشمند HTC one M9 و HTC ONE MAX2 نیز قرار است رونمایی شوند.

بطور مشخص امسال یک سال حیاتی و تعیین کننده برای سامسونگ است. امسال می‌تواند با درخشش گوشی‌های جدید این شرکت سالی بسیار خوب و پر رونق برای شرکت سامسونگ باشد یا اینکه در نقطه مقابل سالی بسیار وخیم و ناامید کننده باشد. البته برای دانستن نتیجه این موضوع بایستی اندکی دیگر تا نمایشگاه MWC در بارسلونا صبر کنیم.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسام می‌گوید

    کبوتر با کبوتر سامسونگ با پلاستیک
    من نمیگم شاعر میگه