گزارش: اپل و JDI در حال همکاری برای ساخت خط تولید صفحه‌نمایش

همان‌طور که می‌دانید اپل هنوز برای تآمین قطعات اصلی آیفون به رقبایی مانند سامسونگ وابسته است اما اخیراً سعی کرده تا این وابستگی‌ها را کمتر کند. گزارش اخیر خبر از همکاری احتمالی اپل و Japan Display برای آغاز یک خط تولید به ارزش 1.7 میلیارد دلار برای تولید صفحه‌های نمایش می‌دهد.

0

شاید بدانید که اپل برای تأمین صفحه‌نمایش‌های آی‌پد و آیفون از شرکت‌هایی مانند ال‌جی، شارپ و سامسونگ کمک می‌گیرد و حالا تصمیم گرفته که روی پای خودش بایستد. JDI یا همان Japan Display Inc. یکی از تولیدکنندگان شناخته شده در زمینه صفحه‌نمایش‌های موبایلی است که از همکاری سونی، توشیبا و هیتاچی پدید آمده است. حالا طبق گزارشی در رسانه‌های ژاپنی این شرکت در سال 2016 همراه با اپل یک خط تولید ویژه را آغاز خواهند کرد.

iPhone-6-Display

JDI با خودداری از تأیید یا تکذیب این گزارش اعلام کرد که همواره برای رقابت بهتر به دنبال افزایش ظرفیت تولید خود بوده و هست. اپل هم اخیراً اعلام کرده بود که 2 میلیارد دلار برای ساخت یک دیتاسنتر و 850 میلیون دلار در یک مزرعه خورشیدی سرمایه‌گذاری می‌کند. به نظر می‌رسد اپل حالا پس از شکستن رکوردهای سود و درآمد قصد دارد این پول‌ها را در جاهای مناسبی سرمایه‌گذاری کند.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.