مشخصات اچ‌تی‌سی وان M9 به همراه M9 پلاس مجدداً درز کرد

از قرار معلوم اچ‌تی‌سی در حال آماده کردن دو نسخه از طلایه‌دار جدید خود برای عرضه به بازار در سال جاری میلادی است.

0

دو تصویر منتشر شده مربوط به نتایج بنچمارک سایت Compubench حکایت از اچ‌تی‌سی وان ام ۹ و وان ام ۹ پلاس، دارد.

هر دو گوشی به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی مجهز هستند و با این حساب خبری از دوربین دوگانه در پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی نخواهد بود. شایعات قبلی از دوربین ۴ مگاپیکسلی با کیفیت UltraPixel در جلوی گوشی خبر می‌داد در صورتی که نتایج بنچمارک منتشر شده از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جهت ضبط تصاویر با کیفیت2160p برای وان ام ۹ حکایت دارد؛ همین اعداد در ام ۹ پلاس به 2,048 1,536px کاهش یافته است.

htc-one-m9-evleaks
صفحه‌نمایش اچ‌تی‌سی وان ام ۹ پلاس رزولوشنی معادل ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل دارد و اگر بخواهیم به نتایج بنچمارک تکیه کنیم باید ۵.۱ اینچی باشد. چیپست هشت هسته‌ای MT6795 مدیاتک در قلب وان ام ۹ پلاس گرفته است و ۳ گیگابایت رم، چیپست گرافیکی PowerVR Rogue G6200 chipset سایر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را تشکیل می‌دهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این بنچمارک، اچ‌تی‌سی وان ام ۹ نیز صفحه نمایشی ۵ اینچی با کیفیت 1080p دارد و از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در کنار ۳ گیگابایت رم و پردازنده‌ گرافیکی آدرنو ۴۳۰ بهره می‌برد.
اندروید ۵.۰ میزبانی سیستم‌عامل این گوشی‌ها را دارد و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی ذخیره‌ سازی که ۲۳ گیگ آن قابل استفاده است برای طلایه‌داران جدید اچ‌تی‌سی در نظر گرفته شده است.
البته این نکته را نیز نباید از یاد برد که اچ‌تی‌سی باترفلای ۳ با صفحه نمایش ۵.۲ اینچی که از کیفیت QHD برخوردار است نیز احتمال می‌رود از جانب اچ‌تی‌سی معرفی شود. در مجموع باید برای اطلاعات دقیق و رسمی از جانب اچ‌تی‌سی تا ۲۸ اسفند صبر پیشه نمود.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.