سامسونگ برای رقابت با Apple Pay شرکت پرداخت موبایلی LoopPay را خریداری کرد

سامسونگ بارها برای رقابت با آیفون امکانات مشابهی را مانند حسگر اثر انگشت در گلکسی‌هایش فراهم کرده است. حالا نوبت به پاسخی برای Apple Pay است و سامسونگ قصد دارد با خرید LoopPay رقیبی برای اپل ایجاد کند.

0

از آن‌جایی که Apple Pay در آمریکا در حال فراگیر شدن است و استفاده از روش پرداخت موبایلی با NFC بسیار سریع‌تر و امن‌تر از کارت‌های اعتباری است سامسونگ به فکر افتاده تا برای رقابت با آیفون 6 یک سرویس پرداخت موبایلی را خریداری کند. سرویس LoopPay که در سال 2012 تأسیس شده است و فناوری پرداخت امن مغناطیسی آن با 90 درصد از تمامی پایانه‌های فروشگاهی سازگاری دارد.

به این ترتیب سامسونگ حالا با همکاری این شرکت پس از تصاحب آن می‌تواند سرویسی مشابه Apple Pay را در گلکسی اس 6 برای کاربران فراهم کند. البته می‌دانید جواب‌های سامسونگ به فناوری‌های اپل هیچ‌گاه طبق انتظار این شرکت پیش نرفته است. S Voice در برابر سیری حرفی برای گفتن ندارد، حسگرهای اثر انگشت گلکسی اس 5 به هیج‌وجه دقت و سرعت تاچ آی‌دی را ندارند و سرویس‌های نرم‌افزاری سامسونگ نیز محبوبیت مشابه‌های اپلی را پیدا نکرده‌اند.

به هر حال هنوز مشخص نیست که آینده پرداخت‌های موبایلی که گوگل چند سال پیش آن را با Nexus S و Google Wallet آغاز کرد به کجا خواهد انجامید.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.