Vibe Shot لنوو با دوربین 16 مگاپیکسلی از راه رسید

هفته پیش، تصاویری در مورد پرچم‌دار جدید لنوو با عنوان Lenovo Vibe Z3 Pro منتشرشده بود که تصاویر احتمالی از آن بود. حال باید به اطلاعتان برسانیم که آن تصاویر فتوشاپی به محصولی متفاوت به نام Lenovo Vibe Shot تعلق دارند.

0

با توجه به مشخصات لو رفته در مورد این گوشی می‌توان گفت Vibe Shot که بیشتر روی توانمندی‌های تصویری تمرکز دارد و مجهز به یک دوربین اصلی ۱۶ مگا پیکسلی همراه با حسگر BSI است. Vibe Shot دارای یک فلاش LED سه گانه است که نور موردنیاز برای تصوری برداری‌تان را در شرایط مختلف محیطی فراهم خواهد کرد و لرزش گر اپتیکال آن نیز قرار است در فضاهای کم‌نور بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

در تصاویر منتشرشده جدید کلمه «لیزر» در عبارت Laser Auto Focus که در کنار دوربین دستگاه به چشم می‌خورد، دیگر وجود ندارد و این یعنی که قابلیت فوکوس خودکار دوربین وایب شات از نوع لیزری نخواهد بود. دکمه اختصاصی شاتر هم از ویژگی‌های این گوشی است.

Lenovo-Vibe-Shot-01

مشخصات وایب شات ازاین‌قرار است: نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی، چیپست ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۱۵ همچنین حافظه داخلی وایب شات از نوع ۳۲ گیگابایتی است که از طریق درگاه micro SD نیز تا 128 گیگابایت قابل‌افزایش است.

به نظر می‌رسد که لنوو در مورد چیپست این گوشی کمی خساست به خرج داده باشد اما با در نظر گرفتن یک رم ۳ گیگابایتی برای آن کاملاً این مسئله را جبران کرده است.

وایب شات همچنین کیفیت ساخت مطلوبی دارد و بدنه فلزی صیقلی‌اش در نخستین نگاه توجه را به خود جلب می‌کند. وایب شات لنوو از اندروید 5 بهره می‌برد و جزئیات دیگری در مورد آن فعلاً در دسترس نیست.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.