مایکروسافت پشتیبانی از iCloud‌ را به اپلیکیشن iOS آفیس اضافه کرد

سال گذشته مایکروسافت در اقدامی قابل پیش‌بینی برخی از محدودیت‌های موجود در نسخه iOS اپلیکیشن آفیس را برداشت که به‌موجب آن کاربران می‌توانستند بدون نیاز به ثبت‌نام و خرید اکانت Office 365 فایل‌های متنی خود را ویرایش کنند، اگرچه بهره‌گیری از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند ذخیره‌سازی و انتقال مطالب به OneDrive مستلزم ثبت‌نام در سیستم بود.

0

بسیاری از کاربران محصولات اپل از سرویس ذخیره‌سازی ابری این شرکت iCloud، برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود بهره می‌برند. تا پیش از این استفاده‌کنندگان از نسخه آی‌پد مجموعه آفیس مجبور به استفاده از وان درایو و دراپ‌باکس به منظور ذخیره‌سازی تحت کلود فایل‌های خود بودند، اما مایکروسافت در آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن iOS آفیس پشتیبانی از سرویس iCloud‌ را به آن افزوده است.

دسترسی به این ویژگی برای کاربران آی‌پد کمی گیج کننده خواهد بود چراکه می‌بایست از طریق منوی “موارد بیشتر ” به اسناد iCloud دست یابند، ضمن اینکه محدودیت‌هایی هم در زمینه‌ی نوع فایل‌ها وجود دارد، به‌عنوان مثال شما اجازه ویرایش فایل‌های متنی که توسط سایر اپلیکیشن ها مانند Iwork کار شده است را نخواهید داشت.

بدون شک برای کاربرانی که وابستگی خاصی به سیستم  iCloud ندارند، بنا به محدودیت‌های اعمال شده استفاده از سرویس‌های جایگزین توصیه می‌گردد. در هر حال انتظار می‌رود مایکروسافت در به‌روزرسانی‌های آینده برخی محدودیت‌هایی که موجب اذیت کاربران اپلیکیشن iOS آفیس می‌شود را رفع نماید.

  ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.