تماشا کنید: اجرای یکی از قطعات بتهوون توسط ۳۰۰ گوشی اندرویدی!

اگر 300 گجت اندرویدی داشتید (به همراه یک خروار کابل میکرو یواس‌ابی) با آن‌ها چه می‌کردید؟ اگر پاسخ شما “اجرای سمفونی نهم بتهوون به شکل دیجیتال” است، شانس این را دارید که در بخش روابط عمومی شرکت گوگل ژاپن کار کنید. البته برای این کار لازم است وقت آزاد زیادی داشته باشید!

0

یک گروه کر اندرویدی با 300 گوشی همراه موفق به اجرای دیجیتال قطعه “سرود شادی” شدند. این قطعه آخرین بخش سمفونی نهم بتهوون است. هر اجرا توسط شخصیت‌های مختلف اپلیکیشن Androidify انجام شده است. این هم‌خوانی از 23 تا 26 بهمن در توکیو برگزار می‌شود.

علی رغم این که این اقدام پر سر و صدای روابط عمومی گوگل بیشتر شبیه یک شیرین‌کاری به نظر می‌رسد، اما واقعا نمی‌توان تحت تاثیر طراحی و به کارگیری هم‌زمان 300 تلفن همراه قرار نگرفت. چرا که آماده‌سازی چنین فضایی اصلا آسان نیست. علاوه بر این تنظیمات صدای خروجی از اجرای موسیقی بتهوون به وسیله اسپیکرهای 300 گوشی کار بسیار دشواری است.

Gizmodo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.