درز مشخصات اچ‌تی‌سی وان M8i؛ جانشین میان‌رده وان M8

گوشی HTC One M9 و راه‌اندازی آن تیتر خبرهای دنیای موبایل می‌شود اما از ظواهر امر پیداست که شرکت اچ‌تی‌سی برای همایش‌جهانی‌گوشی‌همراه (MWC) چیزهای بیشتری در آستین دارد.

0

مرجع @upleaks تقریبا تمامی مشخصات HTC One M8i، جانشین میان‌رده‌ی One M8 را رو کرده است. بنا به گزارشات، One M8i به لحاظ ظاهری تمامی خصوصیات برادر پرچم‌دار خود را دارد و از نظر ابعاد و وزن تقریبا با One M8 برابراست و نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 1080p، حافظه‌ی رم 2 گیگ DDR4، اسپیکرها‌ی بوم‌سوند (Boom Sound)  و حافظه‌ی اس‌دی هم‌چنان بدون تغییرند.

تفاوت این دو در چیپست آن‌هااست. M8i چیپ 615 اسنپ‌دراگون (MSM8939) دارد که دارای دو مجموعه چهارهسته‌ای Cortex-A53 است که به ترتیب در 1.7 گیگاهرتز و 1.0 گیگاهرتز اجرا می‌شوند. دوربین13MP + 2MP با فلش دوگانه‌ی LED در پشت گوشی و دوربین 5 مگاپیکسل برای گرفتن عکسهای سلفی در جلو گوشی تعبیه شده‌است. از نظر اتصالات این گوشی قرار است از NFC و بلوتوث 4.1 نیز پشتیبانی کند. گفته می‌شود ظرفیت باتری دستگاه کمتر از 3000 میلی‌آمپر بر ساعت است اما اطلاعات دقیقی در دست نیست.

سیستم‌عامل این گوشی اندروید 5 آبنبات‌چوبی می‌باشد و عرضه‌ی آن ازآسیا، چین و اروپا آغاز می‌شود و رنگ‌بندی آن مانند M8، خاکستری، طلایی و نقره‎ای خواهد بود. در همایش‌جهانی‌گوشی‌همراه که یکم ماه مارس در بارسلونا برگزار خواهد شد اطلاعات بیشتری‌از این دستگاه در اختیارمان قرار خواهد گرفت.

GSMArena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.