اینفوگرافی: سیر تکامل تدریجی دوربین گوشی‌های هوشمند سامسونگ

از قرار معلوم دوربین طلایه‌دار‌ بعدی سامسونگ که از آن با نام گلکسی اس 6 یاد می‌شود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ به همین دلیل این شرکت کره‌ای سعی می‌کند به هر بهانه‌ای صحبت از دوربین گوشی‌ موبایل به میان بیاورد تا به این ترتیب درواقع از کیفیت دوربین محصولات خود تعریف و تمجید کند. به همین منظور اینفوگرافی از جانب سامسونگ در خصوص سیر تکامل دوربین گوشی‌های ساخت این شرکت منتشر شده است.

0

در این اینفوگرافی شاهد اولین گوشی سامسونگ با مدل SCH-V200 ساخت سال ۲۰۰۰ هستیم که به دوربین مجهزVGA بود، پنج سال بعد، سامسونگ گوشی را با دوربین قدرتمند ۷ مگاپیکسلی تحت مدل SCH-V770 به بازار عرضه کرد. سال ۲۰۱۰ نیز اولین گوشی گلکسی اس با دوربین پنج مگاپیکسلی و قابلیت عکس‌برداری پانوراما به بازار معرفی شد.

گوشی‌های گلکسی بعدی امکانات متنوعی را در کنار مگاپیکسل بیشتر عرضه کردند. آخرین اسمارت‌فونی که در این اینفوگرافی به چشم‌می‌خورد گلکسی A5 است که برخلاف گلکسی اس ۵ و نوت ۴ از دوربین قدرتمندی در قسمت پشت گوشی برخوردار نیست اما دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلوی این محصول این نقص را جبران کرده است.

با هم به تماشای اینفوگرافی سیر تکامل دوربین گوشی‌های سامسونگ می‌نشینیم.

ST_The-Evolution-of-Cameras_Final3.0_0216

 Samsung Tomorrow

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.