ماشین حساب ویندوز ۱۰ موبایل قابلیت تبدیل همه واحد ها را دارد

اپلیکیشن‌ ماشین حساب در تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز به صورت پیش‌فرض قرار داشته، اما از قرار معلوم مایکروسافت در ویندوز ۱۰ موبایل، دستی به سر این ابزار همیشگی و کارآمد کشیده است.

0

همانطور که اشاره شد نسخه جدید اپلیکیشن ماشین حساب ویندوز شاهد تغییرات زیادی بوده و قابلیت‌های محاسبات علمی و پیشرفته به آن اضافه شده است.

سه حالت مختلف محاسبه استاندارد، علمی و برنامه‌نویسی در این ماشین حساب وجود دارد تا به نیازهای مختلف کاربران پاسخ داده شود. امکان تبدیل واحد‌ها نیز یکی از مواردی است که در نسخه جدید ماشین‌حساب ویندوز ۱۰ موبایل به چشم می‌خورد.

ماشین حساب جدید ویندوز موبایل ۱۰ واحد‌های حجم، طول، وزن،‌حرارت، مساحت، سرعت، زمان، نیرو، فشار و زاویه را به راحتی تبدیل می‌کند. با این حساب دیگر برای تبدیل واحد سانتیگراد به فارنهایت یا محاسبه مایل به کیلومتر نیاز به نصب اپلیکیشن جداگانه‌ای بر روی گوشی همراه مجهز به سیستم‌عامل ویندوز موبایل ۱۰ نخواهید داشت.

Windows-10-Mobile-Calculator

در خصوص طراحی نیز مایکروسافت خوش سلیقگی به خرج داده و رابط گرافیکی این ماشین حساب جدید از زیبایی خاصی برخوردار است. برای دسترسی به امکانات و گزینه‌های مختلف می‌توان منویی قسمت چپ را فراخوانی کرد. در حال حاضر این اپلیکیشن‌ جدید در حالت افقی فعال نمی‌شود و انتظار می‌رود تا در نسخه نهایی این مشکل برطرف شود.

در مجموع می‌توان گفت مایکروسافت با لحاظ نمودن این امکانات جدید در ماشین حساب ویندوز موبایل ۱۰، نیاز به نصب اپلیکیشن‌های جانبی را برای تبدیل واحد مرتفع نموده است.

WindowsCentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.