گلکسی گرند 3 سامسونگ به زودی از راه می‌رسد

سامسونگ به زودی گلکسی گرند 3 را که پیش از این تصاویری از آن در دی‌ماه منتشر شده بود را به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.

14

دفتر سامسونگ در هندوستان تصویری تبلیغاتی را در کنار شعاری با عنوان “بزرگترین برای همیشه، به زودی می‌آید.” منتشر کرده‌اند که با وجود اینکه تنها نیمی از گوشی هوشمند تبلیغ شده در آن مشخص است اما با توجه به تصاویر منتشر شده قبلی دکمه پاور قرار گرفته در کنار بدنه، دوربین جلویی و بلندگویی که در آن دیده می‌شود، کاملا مشخص است که منظور از این تصویر تبلیغاتی گلکسی گرند 3 است.

Samsung-Galaxy-Grand-3-soon

از آنجا که گلکسی گرند 2، در اواخر سال 1392 از راه رسید، انتظار می‌رفت که سامسونگ به دنبال جایگزینی برای این محصول باشد. همان‌طور پیش از این هم گفته‌ایم با توجه به اطلاعات منتشر شده، گلکسی گرند 3 نسبت به گلکسی گرند 2، باریک‌تر بوده و پردازنده قوی‌تری خواهد داشت. ضمن این که اندازه صفحه نمایش آن مانند مدل قبلی 5.25 اینچ (با وضوح تصویر 720 در 1280 پیکسل) است.

چیپست 4 هسته‌ای اسنپ‌دراگون 410، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با قابلیت فلش و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات این گرند تازه وارد است که از امکاناتی نظیر رم 1.5 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو‌اس‌دی (تا 128 گیگابایت) برخوردار است.

هنوز مشخص نیست که سیستم عامل این گوشی اندروید کیت کت باشد یا آبنبات چوبی. با این حال امیدواریم که شاهد اندروید آبنبات چوبی در این محصول باشیم.

گلکسی گرند 2 یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در نیمه اول سال 2014 میلادی بود، با این حال معلوم نیست گلکسی گرند 3 بتواند چنین بازار داغی را از آنِ خود کند. البته، قیمت این گوشی نیز، عامل تعیین کننده مهمی خواهد بود.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

14 نظر برای این مطلب
  1. saeed می‌گوید

    این که گرند پرایمه خخ

  2. رامسین می‌گوید

    خیلی ها آرزو دارند گوشی داشته باشند اما از نظر تو حالت تهوع میگیری

  3. امان می‌گوید

    من گوشی گرند ۲دارم..و واقعا ازش راضیم٬خیلی گوشی مناسبیه

  4. امیر خان می‌گوید

    من گوشی گرند2دارم و ازش راضیم.امید وارم که گرند3بهتر از این و پرکاربرد تر از این باشه.درضمن قیمتش هم مناسب باشه.به امید آمدن گوشی سامسونگ گلگسی گرند3

  5. میلاد می‌گوید

    ببخشید یه سوال دارم من گوشی گرند 2 دارم و گوشیه خوبیه وای مشکل گوشیه من اینه که اپدیت نمیشه یعنی گوشی دوستم که همین مدله جلوی چشمام اپدیت میشه ولی واسه من مینویسه که آخرین بروز رسانی قبلا نصب شده است واقعا نمیدونم چی کار کنم لطفا کمکم کنید برام خیلی مهمه ممنون میشم کمکم کنید

    1. امیر خان می‌گوید

      سلام آقا میلاد.گوشی منم همین طوریه.از یه متخصص پرسیدم که چرا آپدیت نمیشه؟گفت که اگه بخوای آپدیت میکنم ولی سرعت گوشیت میاد پایین و به درد نخور میشه.ان شاءالله توی گرند3 اندروید بهتری داره

    2. ناشناس می‌گوید

      برای من دائما در حال آپدیته

  6. حسام می‌گوید

    یه سوال دارم انصافا از این طراحی افتضاح و کیفیت ساخت مضخرف حلتون به هم نمیخوره نه ناموسن راستش رو بگید

    1. سیاوش می‌گوید

      زیبایی و کیفیت و غیره همه نسبی هستند، ممکن هست شما یک عکس ببینید و به نظرتون بی نظیر بیاد! همان عکس در نظر دیگری یک عکس افتضاح!!
      ممکن هست شما حالتون از این گوشی به هم بخوره و من با دیدن گوشی شما حالت تهوع بهم دست بده ;) نظر شما صرفا نظر شماست و بهتر است برای خودتان بماند تا اینکه فکر کنید نظر شما یک اپیدمی نظریست!

    2. مسعود می‌گوید

      من الان یک سال گرند 2 دارم واقعا راضیم ازش.دلیلی نداره گوشی جدیدتری بگیرم

    3. امیر خان می‌گوید

      خیلی هم خوبه.دلت بخواد

  7. حسام می‌گوید

    اه اه حالم به هم خورد چیه این گرند همه دیگه گرند دارن خز شده دیگه این مدل گوشی ها واقعا نمیدونم چی طور دلشون میاد این پلاستیک ها ور بخرن

    1. mohammad می‌گوید

      دلت میاد به سری گرند سامسونگ بگی خزه شده این مدل بهترین سخت افزاری رو داره که تو میتونی اونو تا 3 یا حتی 4 سال سالمه سالم نگهش داری،من دارم عالیه خیلی هم ازش راضیم.

      1. ناشناس می‌گوید

        اگه نمیدونید بدونید گلکسی گرندها از خیلی از گوشی های دیگه ای مثل نوت 3 و 2 بهترن
        من گرند 2 دارم تقریبا 3 یا 4 سال از خریدش میگذره و همچنان ازش راضی ام
        یکی از اقوام من همزمان با من نوت 3 خرید.گوشیش جوریه که حتی نمیتونه فروشگاه پلی و هر برنامه وابسته به اون،ایمیل و جیمیل و چیزهای مختلف دیگه رو اجرا میکنه
        گلکسی گرند 2 در سال 2014 از نظر منتقدان یکی از بهترین گوشی ها در زمینه اندروید بود
        قطعا هر گوشی حتی آیفون ها هم مشکلاتی دارن ولی گوشی خوبه که کمترین نقص و مناسب ترین قیمت رو داشته باشد