نسخه پیش نمایش «ویندوز ۱۰ برای موبایل» عرضه شد

پس از مدت‌ها شایعه پراکنی درباره زمان انتشار پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل، مایکروسافت امروز برای گوشی‌هایی که در برنامه ویندوز اینسایدر ثبت‌نام کرده‌اند مجوز دریافت این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز 10 را صادر کرد.

0

اگر شما هم تا به امروز منتظر انتشار نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل و لذت بردن از قابلیت‌های جدید آن بوده‌اید، خبر خوش اینکه در صورت ثبت‌نام در برنامه ویندوز اینسایدر می‌توانید آن را دریافت نمایید. لازم به ذکر است که هم‌اکنون تنها گوشی‌های میان رده‌ای همچون لومیا 630، 635، 636، 638، 730 و بالا رده لومیا 830 می‌توانند نسخه پیش‌نمایش ویندوز ۱۰ برای موبایل را دریافت نمایند، اما مایکروسافت وعده عرضه این نسخه از ویندوز 10 را برای دیگر گوشی‌های استفاده کننده از ویندوز فون 8.1 را طی روزهای آینده داده است.

به گفته جو بلیفوری مدیر ارشد مایکروسافت، تمام گوشی‌هایی که تاکنون ویندوز فون 8.1 را دریافت و نصب کرده‌اند از ویندوز 10 موبایل پشتیبانی خواهند کرد، اما دستگاه‌هایی با رم 512 مگابایت ممکن است با برخی محدودیت‌ها موجود در این نسخه از ویندوز روبه‌رو شوند.

از جمله قابلیت‌های اضافه شده به نسخه جدید ویندوز فون می‌توان به اکشن سنتر پویا و یکپارچه با نسخه دسکتاپ، منوی تنظیمات جدید، امکان جابجایی سریع پیام‌ها بین اس‌ام‌اس و دیگر برنامه‌های پیام‌رسان مانند اسکایپ لاین و وایبر، قابلیت نصب برنامه‌های یونیورسال، امکان پرینت از فایل آفیس با استفاده از قابلیت وایرلس، تقویم جدید با رابط کاربری مترو، صفحه‌کلید جدید با قابلیت جابه‌جایی، اپلیکیشن‌های جدید برای ویرایش تصاویر و چندین امکان دیگر اشاره کرد.

  theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.