رونمایی Dell از یک کروم بوک جدید و یک تبلت ویژه مدارس

شرکت دل خود را پایبند کروبوک می داند و به همین منظور مدل جدیدی ویژه مدارس و بچه های محصل طراحی کرده و از آن پرده برداشت.

0

Chromebook 11 جدید دل از صفحه‌نمایشی 11.6 اینچی با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل استفاده می کند و کاربران در هنگام سفارش می‌توانند نوع لمسی یا نسخه استاندارد آن را انتخاب کنند. در قلب این دستگاه پردازنده دو هسته‌ای سلرون Bay Trail-M اینتل با فرکانس کار 2.16 قرار داده شده و مکمل آن نیز 2 یا 4 گیگابایت حافظه رم  و 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی خواهد بود.

این نسل از کروم‌بوک های دل از قابلیت تعامل پیشرفته بهره می‌برد، بدین‌صورت معلم می‌تواند به صورت تمام وقت نظارت کاملی بر روی دستگاه‌های دانش آموزان یا دانشجویان داشته باشد. بر روی این دستگاه‌ها همچنین برخی سرویس‌های کاربردی گوگل مناسب به نوع فعالیت کلاسی همچون ایجاد نظرسنجی و گرفتن آزمون به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است.

Venue10Pro_dock_678x452-640x426

کمپانی دل همچنین از نسخه جدید تبلت Dell Venue 10 در دو مدل ویندوز 8.1 و اندروید 5 رونمایی کرد. هر دو نسخه از صفحه‌نمایشی Full HD بهره می‌برند و قابلیت اتصال از طریق NFC را دارا می‌باشند؛ از طریق این فناوری معلمان به‌سرعت می‌توانند محتویات دستگاه‌های دانش آموزان را دانلود نمایند.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری Dell Venue 10 می‌توان به دارا بودن پردازنده چهار هسته‌اتم اینتل، 2 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار امکان استفاده از کارت حافظه جانبی، قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فا، درگاه USB 3.0، HDMI و کیبورد مغناطیسی اشاره کرد.به گفته شرکت سازنده Chromebook 11 و تبلت Dell Venue 10 از ماه آینده از طریق این وبسایت در ایالات‌متحده به ترتیب با قیمت‌ 249 و 329 به فروش خواهد رسید.

androidcentral  ubergizmo

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.