شایعه: ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی پترا با آیفون و گوشی‌های اندرویدی سازگار خواهد بود

به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در نمایشگاه MWC 2015 با دستی پر حضور پیدا خواهد کرد، بر همین اساس امروز خبرهایی به بیرون درز کرده که احتمال می‌دهند این شرکت تایوانی علاوه بر معرفی پرچم‌داران جدید در نمایشگاه موبایل بارسلونا از ساعت هوشمند خود که HTC Petra نامیده می‌شود نیز رونمایی کند.

1

این یک حقیقت است که این شرکت به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید‌کنندگان گوشی‌های هوشمند، تاکنون هیچ‌گونه ساعت هوشمند یا مچ‌بندهای سلامتی و دیگر پوشیدنی‌هایی را عرضه نکرده است، اما به‌زودی شرایط تغییر خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی حدود سه است که بر روی ساعت هوشمند خود در حال کار است. بر اساس اطلاعات منابع آگاه، HTC Petra از صفحه‌نمایشی 1.8 اینچی PMOLED دایره‌ای با رزولوشن ۱۶۰ در ۳۲ پیکسل بهره خواهد برد، وزنی حدود 23 داشته و باتری به کار گرفته شده در آن نیز قادر است تا سه روز انرژی HTC Petra را در حالت آماده به کار تأمین نماید. از دیگر ویژگی‌ها‌ ساعت هوشمند اچ‌تی‌سی می‌توان مقاوت در برابر آب بر اساس استانداردهای IP57 و MIL-STD-810G اشاره کرد.

گفته می‌‌شود HTC Petra در سینه از پردازنده‌ی ST micro STM32L151 بهره می‌برد و همچنین بلوتوث و GPS و پین POGO و USB نیز در آن پشتیبانی می‌شود. بر اساس شایعات اچ‌تی‌سی پترا بر اساس سیستم‌عامل اندروید کار می کند، اما تنها از ابزارهایی با اندروید 4.4 کیت کت به بالا و آیفون سازگار خواهد بود. اولین ساعات هوشمند اچ‌تی‌سی قرار است در پایان سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۵ در رنگ‌های خاکستری، مشکی و سفید در بازار امریکا قابل خرید باشد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Ehsan می‌گوید

    وااااای خدایا کی ایران میااااد،من میخواااام