انتشار نتایج بنچمارک AnTuTu گلکسی اس 6 اج سامسونگ؛ رکوردشکنی در نتایج و درز مشخصات فنی

چند هفته بیشتر به برپایی نمایشگاه موبایل بارسلونا نمانده از این رو هرروز شاهد درز اطلاعت جدیدی از محصولاتی که احتمال می‌رود در این نمایشگاه معرفی شوند هستیم، در همین رابطه امروز مشخصات فنی و قدرت سخت‌افزاری گلکسی اس 6 اج سامسونگ توسط بنچمارک AnTuTu برملا گشت.

0

Galaxy-S6-Edge-gets-benchmarked-reveals-specs

امروز مشخصات گوشی هوشمندی با کد SM-G925W8 در بنچمارک AnTuTu به ثبت رسیده که با توجه به نتایج به دست آمده می‌توان احتمال داد مرتبط با گلکسی اس 6 سامسونگ باشد.

با توجه به نتایج به دست آمده، پرچم‌دار بعدی سامسونگ توانسته با بهره بردن از پردازنده هشت هسته‌ای اگزینوس 7420 عملکرد قابل‌ستایشی را ارائه دهد. لازم به ذکر است که سامسونگ از فناوری لیتوگرافی ۲۰ نانومتری و پردازشگر گرافیکی  ARM Mali-T760 در ساخت اگزینوس 7420 استفاده کرده، این در حالی است که اسنپ‌دراگون 810 بر پایه معماری 14 نانومتری با چهار هسته A57‌در کنار چهار هسته A53 یعنی هشت هسته پردازشی ۶۴ بیتی و واحد گرافیکی آدرنو 430 سود می‌برد.

نتایج بنچمارک های ثبت شده تأیید می‌کند که گلکسی اس 6 دارای صفحه‌نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن فوق‌العاده ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل که چگالی تصویر 576 پیکسل در هر اینچ را به ارمغان می‌آورد خواهد بود. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری نسخه صفحه دو لبه خمیده پرچم‌دار بعدی سامسونگ می‌توان به دارا بود 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت به‌کارگیری کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 20 مگا پیکسلی و دوربین دوم با وضوح 5 مگا پیکسل اشاره کرد.

در مجموع گلکسی اس 6 اج سامسونگ در این آزمون امتیاز 60,978 را دشت کره که در قسمت پردازش سه‌بعدی این پردازنده پیشرفت بسیار عالی‌ای را نشان می‌دهد. بر اساس اطلاعات قبلی انتظار می‌رود گلکسی اس 6 سامسونگ در تاریخ 10 اسفندماه در کنفرانس  Unpacked 2015 معرفی شود.

phonearena

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.