بیشتر لومیاهای محبوب مایکروسافت به تمام قابلیت‌های ویندوز 10 مجهز نخواهند شد

همان‌طور که در جریان هستید، نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل قرار است تا انتهای ماه جاری در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گیرد. در هفته‌های اخیر شایعاتی مبتنی بر پشتیبانی نکردن گوشی‌های ویندوز فونی با رم 512  از نسخه جدید ویندوز فون  به گوشی می‌رسید، اما جو بلفیوری از مدیران ارشد مایکروسافت در حساب توییتر خود ارائه ویندوز ۱۰ موبایل را برای گوشی‌های با رم ۵۱۲ مگابایت از جمله گوشی محبوب لومیا ۵۲۰ تائید نمود.

0

جو بلفیوری امروز در صفحه شخصی خود در تویتر، با اعلام خبر عرضه ویندوز 10 موبایل برای دستگاه‌هایی با حافظه رم 512 مگابایت خیال دارندگان این دستگاه‌ها در رابطه با شایعات منتشر شده در هفته‌های اخیر آسوده کرد.

نکته قابل تأمل در حرف‌های وی اینکه ممکن است تمامی امکانات ویندوز ۱۰ روی دستگاه‌های دارای رم ۵۱۲ پشتیبانی نشود. به هر حال امیدواریم این نسخه از سیستم‌عامل در تمامی گوشی‌ها به خوبی پشتیبانی شود. هنوز به‌طور دقیق از مشخص نشده محدودیت‌های اعمال شده برای دستگاه‌هایی با رم 512 شامل چه مواردی بوده، اما اگر مایکروسافت بر رسم قدیم خود در زمان عرضه ویندوز فون 8.1 برای گوشی‌های پایین رده عمل کند، نباید نگران محدودیت‌های زیادی برای دستگاه‌هایی همچون لومیا 520، 530، 630 و 625 باشیم.

510x179xTweet-from-Microsofts-Belfiore-could-be-good-news-for-those-with-an-entry-level-Windows-Phone-8.1-handset.jpg.png.pagespeed.ic.TpkLV3S91a

Tweet-from-Microsofts-Belfiore-could-be-good-news-for-those-with-an-entry-level-Windows-Phone-8.1-handset

او همچنین اعلام کرد که در ابتدا یکی از قوی‌ترین اعضای لومیا قادر به استفاده از برنامه ویندوز اینسایدر خواهند بود و باقی گوشی‌ها به‌مرور اضافه می‌شوند. احتمالاً این کار برای سادگی کار خودشان برای مدیریت گستردگی موضوع انجام خواهد شد. جو بلفیوری در آخرین تویت جنجال برانگیز خود به این نکته اشاره کرد که طبق اخبار کنفرانس اخیر، نسخه پیش‌نمایش ویندوز 10 موبایل در ماه جاری منتشر می‌گردد، بدین ترتیب در روز های آینده باید منتظر خبر های بیشتری در رابط با نسخه جدید ویندوز فون باشیم.

theverge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.