گوگل یک اپلیکیشن خریده که به شما امکان به اشتراک‌گذاری محرمانه تصاویر را می دهد

اگر به یاد داشته باشید شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شرکت گوگل برنامه‌ای برای جدا کردن سرویس عکس خود از شبکه‌های اجتماعی‌اش داشته است. حال ظاهراً شرکت گوگل قدم‌هایی عملی برای به واقعیت تبدیل کردن آن شایعات برداشته است.

0

شرکت گوگل با خریداری اپلیکیشن Odysee، که این اپلیکیشن امکان انتقال عکس‌های شما را بین وسایل مختلف به صورت کاملاً خصوصی فراهم می‌کند. این تیم (Nimbuz) اطلاعات بیشتری در رابطه با برنامه‌های آینده خود ارائه نکرده‌اند ولی قول محصولات شگفت‌انگیزی را داده‌اند. در حال حاضر این تیم با گوگل پلاس همکاری خود را آغاز کرده‌اند. این حرکت از جانب یک گروه متخصص در این زمینه بسیار غیر هادی به نظر می‌رسد ولی در کل خواست گوگل برای داشتن سرویسی مستقل برای عکس‌های خود یک خواست منطقی است. به هر حال هرچه که گوگل در سر داشته باشد خیلی مخفی باقی نمی‌ماند زیرا اپلیکیشن Odysee از گوگل پلی محوشده و خیلی طول نمی‌کشد تا اینکه گوگل برنامه خود را علنی کند.

engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.