شایعه: اچ‌تی‌سی در حال کار بر روی یک تبلت بر پایه نکسوس 9

اچ‌تی‌سی پس از چندسال دوری از بازار تبلت‌ها این‌بار با همکاری گوگل با نکسوس 9 اولین تبلت مجهز به اندروید آب‌نبات چوبی بازگشت و حالا شایعات خبر از یک تبلت اختصاصی بر پایه نکسوس 9 و البته با رابط کاربری سنس دارند.

0

به گزارش upleaks این تبلت ابعادی مشابه با نکسوس 9 خواهد داشت به این معنی که با صفحه‌نمایش 9 اینچی با نسبت تصویر 4:3 مواجه خواهیم بود. البته مشخصات سخت‌افزاری آن متفاوت بوده و احتمالاً به این زودی‌ها به بازار نخواهد آمد.

HTC-Nexus-9-pics

همان‌طور که می‌دانید اچ‌تی‌سی در بازار تبلت‌ها هیچگاه موفق نبوده و تبلت‌های Flyer و Jetstream با وجود ظاهر جذاب و کیفیت ساخت بالا نتوانستند با مدل‌ها رقیب رقابت کنند. اما حالا که اکوسیستم تبلت‌های اندرویدی پیشرفت زیادی کرده و فاصله خود را با آی‌پد کم کرده است شاید وقت آن رسیده که اچ‌تی‌سی تبلتی با کیفیت ساخت بالا، اسپیکرهای BoomSound و مشخصات سخت‌افزاری قوی مانند چیپست‌های جدید انویدیا و یا کوالکام و همچنین شاید مانند تبلت‌های قدیمی خود با قلم استایلوس آماده کرده و به جنگ رقبا برود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.