ده اپلیکیشن جالب اندرویدی که مایکروسافت تولید کرده است

اینکه یک شرکت برای پلتفرم شرکت رقیب برنامه‌های کاربردی عرضه کند جای تعجب دارد، اما شاید مایکروسافت هدف‌هایی از این اقدام در سر می‌پروراند. ردموندی ها این روزها خیلی در زمینه اندروید و گوشی هوشمند فعال شده‌اند بر همین اساس ما قصد داریم در ادامه در فارنت شما را با 10 اپلیکیشن رسمی مایکروسافت که برای اجرا بر روی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید عرضه شده است آشنا سازیم.

1

اپلیکیشن اندرویدی Microsoft Office Mobile

Microsoft-Office-Mobile

چه کسی گفته از گوشی‌های هوشمند تنها برای انجام بازی می‌شود استفاده کرد؟!
شما با بهره بردن از مجموعه محبوب و همه فن حریف آفیس می‌توانید بر روی تبلت و گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید اسناد اداری خود را ویرایش کنید. مجموعه رسمی مایکروسافت آفیس با نام Microsoft Office Mobile به‌صورت رایگان در فروشگاه نرم‌افزاری اندروید عرضه گردید تا همه‌ی کاربران دارنده‌ی دستگاه‌های هوشمند اندرویدی بتوانند به‌صورت کاملاً رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک آفیس ۳۶۵ نسبت به مشاهده و ویرایش اسناد آفیس مایکروسافت اقدام کنند. این مجموعه شامل برنامه‌های ورد، پاورپوینت و اکسل می‌باشد که برای تمامی گوشی‌ها و تبلت های با سیستم‌عامل اندروید با صفحه‌نمایش بزرگ و کوچک بهینه‌سازی شده است.

اپلیکیشن اندرویدی Microsoft Remote Desktop

Microsoft-Remote-Desktop

ریموت دسکتاپ برنامه ای نام آشناست که با استفاده از آن می توانید به راحت ترین شکل ممکن از طریق اینترنت برروی رایانه ی شخصی خود مدیریت داشته باشید.با این نرم افزار می توانید با چند کلیک ساده حتی کنترل موس و کیبورد کامپیوتر را در دست بگیرید و یا بر روی همه ی فایل ها، نرم افزارها، بازی ها و محتوای چند رسانه ای کنترل داشته باشید.

اپلیکیشن اندرویدی Microsoft Xim

Microsoft-Xim

مایکروسافت زیم برنامه پروژه Microsoft Research است. برنامه ای فوق العاده سبک و سریع برای راحت ترین روش برای اشتراک گذاری تصاویر بروی گوشی موبایل.در نسخه تازه این اپلیکیشن می توانید اسلاید شوها را به راحتی بر روی ابزارهایی با صفحه نمایش بزرگتر ببینید.پشتیبانی از کروم کست، اپل تی وی، ایکس باکس وان و فایر تی وی آمازون از دیگر قابلیت های مایکروسافت زیم می باشد.

اپلیکیشن اندرویدی MSN Health & Fitness – Workouts

MSN-Health--amp-Fitness---Workouts

اپلیکیشن‌های حوزه‌ی بهداشت و سلامت امروزه به یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های گوشی‌های هوشمند تبدیل‌شده‌اند.MSN Health & Fitness نیز برنامه‌ی بهداشت و سلامت مایکروسافت هست که به‌راستی یک مربی کامل برای شما می‌باشد.توسط این برنامه می‌توانید مشخص کنید که امروز چه غذاهایی را خورده، چه میزان کالری دریافت کرده و به چه اندازه فعالیت نیاز دارید تا این میزان کالری را مصرف کنید.

اپلیکیشن اندرویدی MSN Food & Drink – Recipes

MSN-Food--amp-Drink---Recipes

اپلیکیشن MSN Food & Drink شامل هزاران ویدئو از آموزش و ارتقا مهارت‌های مورد نیاز در آشپزخانه می‌شود. همچنین می‌تواند لیست خریدی در جهت تکمیل وسایل مورد نیاز در آشپزخانه به کاربر بدهد.اگر شما هم دارای اضافه وزن هستید با استفاده از این برنامه می توانید رژیم غذایی خاصی را برای خود ترتیب ببنید. MSN Food & Drink اطلاعات کاملی از ارزش غذایی هر ماده در کنار دستور تبخ هزاران غذا و نوشیدنی را به کاربر ارائه می دهد.

اپلیکیشن اندرویدی MSN Weather

MSN-Weather

سومین برنامه از سری برنامه‌های سرویس MSN برنامه هواشناسی است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات مربوط به آب‌وهوا را بر روی صفحه lockscreen گوشی خود مشاهده کنید. این برنامه می‌تواند با استفاده از سیستم موقعیت‌یاب (GPS) موبایل، مکان شما را تشخیص دهید. یکی از ویژگی‌هایMSN Weather قابلیت شخصی‌سازی رنگ‌ها در نمایه حرارتی است. در صورت احتمال بارندگی، بارش برف یا طوفان، برنامه شما را با یک هشدار آگاه می‌سازد.

اپلیکیشن اندرویدی Next Lock Screen

rsz_microsoft_next_lock_screen_app

این اپلیکیشن توانایی نمایش اعلان‌ها بر روی صفحه‌نمایش همانند حالت صفحه لاک اسکرین پیش‌فرض خود اندروید آب‌نبات‌چوبی را دارد، شما می‌توانید پیش‌نمایش اعلان‌ها را مشاهده کنید و یا آن‌ها را با حرکت سوایپ حذف کنید.کاربران سرویس‌های لاین، گوگل هانگوت یا اسکایپ می توانند بدون نیاز به باز کردن قفل صفحه‌نمایش گوشی اندرویدی خود، از آخرین پیام‌های ارسال شده مطلع شوند. در کنار این قابلیت، زین پس می‌توانید کنترل کاملی بر روی موزیک‌های در حال پخش نیز داشته باشید.طبق گفته مایکروسافت، رابط کاربری نسخه جدید برنامه Next Lock Screen دارای بهبودهای چشمگیری بوده؛ علاوه بر این استفاده‌کنندگان این برنامه می‌توانند شرایط جوی محل زندگی خود مطلع شوند.

بازی اندرویدیWordament

Wordament

به انجام بازی های فکری بر روی گوشی اندرویدی خود علاقه دارید؟؛Wordament پیشنهاد مایکروسافت به شماست.
در این بازی آنلاین پس از ورود از شما خواسته می شود تا حساب کاربری فیسبوک یا XBox خود را وارد کنید و یا به صورت مهمان این بازی را ادامه دهید. پس از ورود به این بازی یک صفحه مربع شکل با تعدادی حروف پیش روی شما قرار می گیرد و در یک زمان مشخص باید بتوانید کلماتی را از بین این حروف پیدا کنید.

بازی اندرویدی Snap Attack

Snap-Attack

Snap Attack نیز همانند Wordament یک بازی فکری از سوی مایکروسافت است که به‌صورت آنلاین عمل خواهد کرد. در این بازی شما با یک جدول با ابعاد دلخواه روبه‌رو خواهید شد که در زمان حداکثر 150 ثانیه بر اساس راهنمایی‌های انجام شده باید با کلمات مناسب آن را تکمیل نمایید یا از دوستان خود کمک بگیرید.

بازی اندرویدی Tentacles: Enter The Dolphin

Tentacles-Enter-The-Dolphin

در این بازی زیبا شما در نقش یک ویروس به نام Lemmy هستید که باید در بدن دانشمندی به نام  Phluff حرکت کنید و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. شما به عنوان نقش اصلی بازی باید موجود عجیب غریب داخل بدن را نابود کنید و با چالش ها و موانع موجود رو در رو شوید تا بتوانید پیروز میدان شوید.. بازی در حالت کلی دو‌بعدی طراحی  شده اما با این حال افکت‌های سه‌بعدی جالبی در برخی قسمت‌ها مشاهده خواهید کرد که باعث می‌شود بازی برایتان خسته‌کننده نباشد.

phonearena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. محمود می‌گوید

    جالب اینجاست همه اینها تو ویندوز فون هست ولی به خوبیه این برنامهای اندرویدی نیست
    بعد مایکروسافت داره زور میزنه که از رقبا پیشی بگیره