برگزاری کنفرانس «تکنولوژی و آموزش امنیت اطلاعات» در تهران

فضاهای ابری، رایانش ابری، مهندسی اجتماعی، محافظت از اسناد دیجیتالی، تجارت الکترونیکی، کارآفرینی از دیدگاه استارت‌آپ‌ها و سبک زندگی دیجیتالی، از دیگر اهداف و موضوعات این کنفرانس هستند که توسط مختصصین و اساتید مجرب این حوزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

0

گروه تولیدی برنامه‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما با همکاری شرکت پیشگامان فرهنگ به‌روز، هشتم اسفند ماه کنفرانس «تکنولوژی و آموزش امنیت اطلاعات» را در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما و با حضور مقامات کشوری و پوشش گسترده تلویزیونی، وب‌سایت‌ها و روزنامه‌های کشور برگزار می‌کند.

بنابر اعلام دبیرخانه این کنفرانس هماهنگی لازم برای حضور محمود واعظی، وزیر محترم ارتباطات و همچنین نصرالله جهانگرد رئیس سازمان فناوری اطلاعات صورت گرفته است.

کنفرانس امنیت اطلاعات، از طرف رسانهٔ ملی و همچین رسانه‌های مکتوب و اینترنتی حامیان پوشش داده خواهد شد و در پایان مراسم هم گواهینامه‌های معتبر از جانب مراکز علمی معتبر کشور، مانند دانشگاه تهران، به مشارکت‌کنندگان اهدا خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کنفرانس به وب سایت http://www.conftech.ir/ مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه تماس بگیرید: 86034110_86034180_88946880_88895315

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.