سامسونگ نام های GALAXY S6 و S6 edge را در کره ثبت تجاری کرد

در بین ماراتون شایعات درز کرده مرتبط با پرچم‌دار بعدی سامسونگ، دیروز اسنادی به دست آمده که نشان می‌دهد این شرکت کره‌ای  برندهای تجاری  ا Galaxy Tab A، Galaxy Tab E و Galaxy Tab J برای سری بعد تبلت های خود و نام‌های GALAXY S6 و S6 edge را رسماً به نام خود در خانه ثبت کرده است. به نظر می‌رسد این اقدام سامسونگ در ادامه سروسامان دادن به نام گوشی‌های هوشمند و تبلت های آینده این شرکت باشد.

0

بر اساس سندی که توسط اپراتور ودافون درز داده شده، می‌توانیم اطمینان کسب کنیم که پرچم‌دار بعدی سامسونگ در دو نسخه استاندارد و صفحه‌نمایش دو لبه خمیده با نام‌های  GALAXY S6 و S6 edge در تاریخ دهم اسفندماه معرفی خواهد شد. البته در این سند اشاره‌ای به رنگ‌بندی و زمان عرضه گلکسی اس 6 نگردیده، اما منابع مطلع خبر از به بازار آمدن این محصول در دو ماه آینده می‌دهند.

Samsung gets GALAXY S6 and S6 edge names trademarked in South Korea

اگرچه در این سند نام نسخه صفحه خمیده گلکسی اس 6، S6 edge ثبت شده، اما این نام می‌تواند تنها براثر اشتباه سازمان ثبت اختراعات و حقوق معنوی محصولات کره جنوبی ثبت شده باشد. در زبان لاتین کلمه “edge” برای صفحات کمی خمیده به کار می‌رود، در صورتی که تصاویر منتشر شده از این دستگاه خبر از صفحه‌نمایشی دو لبه خمیده با انحنای زیاد می‌دهند.

در هر صورت باید تا دهم اسفند ماه و برپا شدن نمایشگاه موبایل بارسلونا و در پس آن برگزاری همایش  Unpacked 2015 صبر پیشه کنیم تا مشخص شود بعد از بمباران شایعات مختلف در رابطه پرچم‌دار بعدی سامسونگ، این شرکت چه تحفه را رونمایی خواهد کرد.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.