سواچ تا سه ماه دیگر ساعتی هوشمند بدون نیاز به شارژ عرضه می کند

ساعت هوشمند شرکت سواچ سه ماه دیگر عرضه می شود، این ساعت به شارژکردن احتیاج ندارد.

0

شرکت سواچ آماده می شود تا رسما به میدان ساعت هوشمند قدم بگذارد. براساس گفته ی نیک هایک جونیور، مدیر اجرایی سوئیسی گروه واچ، این شرکت ظرف سه ماه آینده نخستین ساعت هوشمند خودرا به بازار عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد که عرضه ی این محصول و ساعت اپل همزمان خواهند بود.

ظاهرا شرکت سواچ قصد دارد با ساخت ساعت هوشمندی که به شارژ کردن نیاز ندارد با اپل رقابت کند. متاسفانه جزییات کار همچنان نامشخص است و فرض ما بر این است که این دستگاه مثل تمامی ساعت های دیگر باتری ای دارد که پس از استفاده ی کافی بیرون آورده می شود و باتری دیگری جایگزین می شود.

ساعت هوشمند سواچ ان اف سی را پشتیبانی می کند و می توانید از خدمات پرداخت همراه آن نیز استفاده کنید. این ساعت با هر دو گوشی اندروید و ویندوز کار خواهد کرد. اطلاعات بیشتری درخصوص این محصول در دست نیست و منتظر هستیم تا همزمان با عرضه ی آن در آینده ای نزدیک چیزهای بیشتری دستگیرمان شود.

gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.