آغاز عرضه آپدیت اندروید ۵ برای اچ‌تی‌سی وان M7

کمپانی اچ‌تی‌سی در راستای وعده خود مبنی بر عرضه زودهنگام به‌روزرسانی اندروید 5 برای پرچم‌داران این شرکت، امروز مجوز دریافت اندروید آب‌نبات‌چوبی را برای برخی از دارندگان اچ‌تی‌سی وان M7 صادر کرد.

2

اچ‌تی‌سی اولین کمپانی بود که زمانی مشخص برای عرضه نسخه‌ جدید اندروید مشخص کرد. در آن زمان این کمپانی تایوانی اعلام کرد: “ما کد‌های اندروید آب‌نبات‌چوبی را در اختیار داریم، وان M8 و وان M7 را تا 90 روز دیگر به‌روزرسانی خواهیم کرد.” اچ‌تی‌سی این موضوع را سوم نوامبر مطرح کرد و حالا در اوایل ماه فوریه 2015، بسیاری از طرفداران این کمپانی منتظرند تا بسته به‌روزرسانی به اندروید جدید را دریافت کنند.

Lollipop is now rolling out to HTC One M7 Developer and Unlocked editions

این‌طور که پیداست صبر دارندگان اچ‌تی‌سی وان M7 برای آپدیت نسخه اندروید ۴.۴.۲ گوشی خود به اندروید نسخه ۵ به پایان رسیده است، بر همین اساس کمپانی اچ‌تی‌سی امروز مجوز دریافت نسخه‌های آنلاک و توسعه‌دهندگان گوشی های وان M7 را صادر کرد. در همین رابطه انتظار می‌رود نسخه‌های دیگر اچ‌تی‌سی وان M7 نیز طی روزهای آینده بتوانند به اندروید 5 به‌روز شوند.

مدیر بخش محصولات اچ‌تی‌سی Mo Versi، این خبر را در صفحه تویتر خود اعلام کرده و از تلاش اچ‌تی‌سی به‌منظور انتشار هرچه سریع‌تر به‌روزرسانی اچ‌تی‌سی برای تمامی نسخه‌های وان M8 و وان M7 حمایت کرده است.

androidcentral

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Ali می‌گوید

    سلام
    امروز چک کردم هنوز برای گوشی من ارائه نشده بود
    امیدوارم زودتر به پارت نامبر های این منطقه هم دسترسی آپدیت بدهند

    موفق باشید

  2. حسین می‌گوید

    گوشی ام 8 من دقیقا دو روزه که به روز شده! یه تغییراتی هم شده از جمله هنگ زیاد و رضی از نواقص در اجرای آپ ها…اما در کل از نظر کاربرد و زیبایی بهتر شده